کد خبر: ۶۳۸۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

سقوط ۱۵ مورد بهمن در جاده کندوان

 فرمانده پلیس راه ولی‌آباد کندوان گفت که از ۲ روز پیش تاکنون حدود ۱۵ مورد سقوط بهمن در جاده چالوس - کرج (کندوان ) رخ داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

جاده کندوان از دو روز پیش به دلیل بارش شدید برف و سقوط بهمن بسته شده و همچنان بسته است. در این محور در محدوده استان مازندران به دلیل وجود روستاهای حاشیه این جاده تردد با احتیاط کامل و با نظارت پلیس راه و نیروهای راهداری انجام می شود.

سروان محمد احمدی روز پنجشنبه افزود: چنین حوادثی بیشتر در مناطقی از این جاده از جمله "پیج سیاه " ، "پل زنگوله" و "دونا " به وقوع پیوسته است و خوشبختانه به علت انسداد این مسیر ارتباطی از عصر سه شنبه هفته جاری از لحاظ خسارت جانی و مالی به عابران سواره رو جای نگرانی وجود نداشت.

سقوط ۱۵ مورد بهمن در جاده کندوان

وی اظهار داشت : هم اینک نیروهای راهداری با همکاری پلیس راه منطقه حجم انبوه برف ناشی از سقوط بهمن که امروز نیز چندین مورد شاهد آن بودیم، کاملا پاکسازی نمودند و برای آمد و شد خودروها همزمان با شرائط مساعد شدن هوا این محور ارتباطی کاملا آماده است و مشکلی ندارد.

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان با اشاره به آنکه طبق وعده های داده شده قرار است تا حوالی ظهر این مسیر به روی مسافران بازگشایی شود ، به مسافران توصیه و هشدار داد با توجه به پیش بینی افزایش دما ،پایداری جوی برای روزهای آینده و نیز احتمال ریزش سنگ و بهمن در این جاده از هرگونه توقف در حاشیه جاده بویژه مناطق صخره ای اجتناب کنند.

هواشناسی مازندران نیز روز گذشته پیش بینی کرده که دمای هوای استان از امروز / پنجشنبه / به تدریج افزایش یافته و تا روز جمعه هفته جاری شهروندان مازندرانی در مناطق مختلف شاهد افزایش ۶ تا ۱۴ درجه‌ای دما خواهند بود.

از طول مسیر حدود ۱۸۰ کیلومتر جاده چالوس - کرج حدود نیمی از آن جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس منطقه غرب مازندران است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین