کد خبر: ۶۳۸۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

برخلاف نظر وزارت بهداشت/ نماز جمعه قم برگزار می‌شود

با وجود تاکید وزارت بهداشت مبنی بر لغو مراسم جمعی و اجتماعات، نهاد نمازجمعه استان قم با صدور اطلاعیه بر برپایی نمازجمعه این هفته در قم تاکید کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

در این اطلاعیه که بعد از ظهر روز پنجشنبه صادر شد، تاکید شده است که آیین نمازجمعه این هفته قم با رعایت ضوابط و مراقبت های بهداشتی و به امامت آیت الله سعیدی امام جمعه و تولیت حرم حضرت معصومه (س) قم برگزار خواهد شد.

اطلاعیه افزوده است: باستحضار مردم شریف و انقلابی استان قم می رساند برگزاری مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه مورخ ۹ اسفندماه ۱۳۹۸ نیازمند کنترل و مراقبت های ویژه بهداشتی بوده و خواهشمند است با در نظر گرفتن مراقبت های بهداشتی در محل برگزاری نماز جمعه حاضر شوند.

برخلاف نظر وزارت بهداشت/ نماز جمعه قم برگزار می‌شود

این اطلاعیه حاکیست: لازم است نمازگزاران سالمند و دارای بیماری های زمینه ای و خاص تا برقراری شرایط عادی از حضور خودداری فرمایند ضمن اینکه با توجه به لزوم رعایت موازین بهداشتی و تعطیلی مهدکودک آدینه، از به همراه آوردن کودکان و نوزادان خودداری فرمایید.

اطلاعیه افزوده است: نمازگزاران محترم حتی الامکان، قبل از حرکت اقدام به استفاده از ماسک و دستکش نمایند. نهاد نماز جمعه تلاش نموده است با توجه به شرایط ویژه اقدامات و تدابیر خاص بهداشتی را در نظر بگیرد و رعایت هر چه بیشتر توصیه های خاص مزید امتنان خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نمازجمعه نهم اسفندماه قم به امامت حضرت آیت الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در شهر قم و با حضور ائمه محترم جمعه در سایر شهرها اقامه خواهد شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشتر بر برگزار نشدن مراسم های جمعی از جمله نمازجمعه در شهرهای درگیر کرونا بعنوان اقدامی برای پیشگیری از شیوع این بیماری، تاکید کرده بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در کشور، اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور افزود: از روز گذشته تاکنون با توجه به افزایش آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا، ۱۰۶ ابتلای قطعی تشخیص داده شده و در این بازه زمانی هفت نفر فوت کرده‌اند. در نتیجه در مجموع ۲۴۵ نفر ابتلای قطعی و ۲۶ نفر فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور داریم.

وی ادامه داد: از این ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، هشت نفر در اصفهان، هفت نفر در مازندران، پنج نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی تشخیص داده شده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
برید هر چی بیشتر بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
این بیماری عفونی خطرناک ودرد سرافرین است وبهازای هر یکنفر صدنفر به درد سر می افتند اما اگر بیماری عفونی نبود مثلا سرطان دیابت یا هردرد دیگری که سرایتی نباشد همه کسان مختارند به انکه هرچه دلشان می خواهد انجام دهند از درمان نکردن یادرمان با ادویه جاتویا اشرکت ددر همه جا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین