کد خبر: ۶۳۸۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

شکست استقلال برابر گل‌گهر در بازی پربرخورد/ اولین باخت مجیدی

تیم فوتبال استقلال بیست و یکمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر را با شکست برابر گل‌گهر پشت سرگذاشت تا ضمن فاصله گرفتن با روزهای خوبش، از جمع تیم‌های مدعی هم عقب بماند.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته با اتفاقات ریز و درشت زیادی مواجه شد و با پروازی خبرساز راهی سیرجان شد، در هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه در سیرجان به مصاف گل گهر رفت و یک بر صفر شکست خورد.

آبی‌های تهران که با ۳۶ امتیاز در رده سوم قرار داشتند و امیدوار بودند با برتری در این دیدار همچنان جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشند و فاصله با صدر جدول را کمتر کنند، نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان بردند و امیدوار بودند در نیمه دوم به برتری برسند.

شکست استقلال برابر گل‌گهر در بازی پربرخورد/ اولین باخت مجیدی

استقلال که در این دیدار تماشاگری در ورزشگاه نداشت، نیمه دوم را هجومی شروع کرد و بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشت اما این تیم گل گهر بود که از معدود موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد و با گل کردن یکی از آنها از تیم مجیدی پیش افتاد.

در دقیقه ۶۱ این دیدار و در حالی که استقلال تمایل بیشتری به حمله داشت، تیم میزبان صاحب یک ضربه کرنر شد و این ارسال را علیرضا ابراهیمی با ضربه سر به گل برتری تیمش تبدیل کرد.

پس از این گل استقلال حملات زیادی را روی دروازه گل گهر پی ریزی کرد و در چندین موقعیت می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما بشاگردی دروازه بان گل گهر در روزی خوب و کم اشتباه مانع از باز شدن دروازه اش شد.

در پنج دقیقه پایانی بازی شاگردان مجیدی فشار زیادی را روی دروازه میزبان طراحی کردند تا بتوانند با حداقل امتیاز سیرجان را ترک کنند اما تعویض‌های سرمربی این تیم هم نتوانست عاملی برای به گل رسیدن شود.

در این دیدار پربرخورد داور مسابقه دو عضو کادر فنی تیم گل گهر را با کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد. گل گهر با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و کمی از انتهای جدول فاصله گرفت و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین