کد خبر: ۶۳۸۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

برتری پرگل نساجی مازندران مقابل ماشین‌سازی تبریز

تیم فوتبال نساجی مازندران که محمود فکری را به جای رضا مهاجری روی نیمکت خود قرار داده، موفق شد با حساب سه بر صفر از سد ماشین‌سازی تبریز عبور کند.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی تبریز با قضاوت جواد رحیم‌زاده برگزار شد.

در دقیقه ۳۷ این مسابقه رضا دهقانی نفوذ تند و تیزی از جناح راست محوطه جریمه ماشین‌سازی انجام داد که سانتر زمینی او را علیرضا حیدری برگشت داد اما در بازگشت، توپ به بازیکن نساجی رسید که این بار ارسال او با ضربه سر نظری، وارد دروازه شد تا شاگردان محمود فکری که جانشین رضا مهاجری شده و برای نخستین بار هدایت نساجی را در لیگ برتر تجربه می‌کند، یک بر صفر از حریف پیشی بگیرند.

برتری پرگل نساجی مازندران مقابل ماشین‌سازی تبریز

در نهایت نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر نساجی مازندران پایان یافت.

نیمه دوم این مسابقه نیز در حالی شروع شد که در همان ابتدا یعنی در دقیقه ۴۹ محمد میری توپ ارسالی علی شجاعی را با ضربه سر وارد دروازه ماشین‌سازان کرد تا میهمان به گل دوم برسد.

اما بازیکنان نساجی دست بردار نبودند و علی شجاعی که پاس گل دوم را داده بود در دقیقه ۷۱ توپ را وارد دروازه ماشین‌سازی کرد تا عملکرد خوب خود را در این مسابقه تکمیل و خیال فکری را از کسب سه امتیاز این مسابقه راحت کند.

با این نتیجه، نساجی‌مازندران ۲۳ امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول، بالاتر از ذوب‌آهن در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.

ماشین‌سازی نیز با ۲۴ امتیاز در جایگاه نهم باقی ماند.

ترکیب ماشین‌سازی:

علیرضا حیدری، مسیح زاهدی، ادورادو دوسانتوس، فردین عابدینی، محمد مسلمی‌پور، شاهین ثاقبی، میلاد نوری، قائم اسلامی‌خواه، محمد قادری( فرید بهزادی‌کریمی دقیقه ۷۱)، سید محمد خرم‌الحسینی(علیرضا مصطفایی دقیقه ۶۴)، علی آل‌کثیر

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، رضا دهقانی(احسان قهاری در دقیقه ۷۴)، علی شجاعی، رحمان جعفری و محمدمهدی نظری(روح‌الله باقری در دقیقه ۶۹)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین