کد خبر: ۶۳۸۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

شناسایی دو مورد مشکوک به کرونا در قزوین

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دو فرد مشکوک به کرونا در قزوین شناسایی شده که آزمایش آن‌ها جهت تشخیص به تهران ارسال شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا نجاری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: دو فرد مشکوک به کرونا در قزوین شناسایی شده که آزمایش این افراد جهت تشخیص به انستیتو پاستور تهران ارسال شده است.

وی افزود: آزمایش اولیه در قزوین انجام می‌شود اما آزمایش را باید به تهران ارسال کنیم، در واقع ابتلا این افراد به کرونا را تهران تشخیص و از طریق وزارت بهداشت به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

شناسایی دو مورد مشکوک به کرونا در قزوین

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: وجود این دو فرد مشکوک به کرونا نباید باعث ایجاد ترس در بین مردم باشد چرا که با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی میتوان از بروز این بیماری جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد : با توجه به جو ایجادشده در خصوص شیوع کرونا، توصیه می‌شود افراد با کوچک‌ترین علائم که تصور می‌کنند به کرونا مبتلا شدند، برای اطمینان از عدم ابتلا به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

نجاری خاطرنشان کرد: اگر مورد خاصی وجود داشته باشد همکاران ما در مراکز بهداشت فرد مبتلا یا مشکوک به کرونا را به بیمارستان‌های در نظر گرفته‌شده مانند قدس، بوعلی و بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) بوئین‌زهرا ارجاع می‌دهند و دستورالعمل به تمام مراکز بهداشتی روستایی، شهری و بیمارستان‌ها ارسال‌شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین