کد خبر: ۶۳۸۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱

انتقادهای شدید مالک شهرخودرو بعد از شکست مقابل پرسپولیس

مالک تیم فوتبال شهر خودرو می گوید کمیته تعیین وضعیت می خواست تیمش برابر پرسپولیس دو بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد حمیداوی، مالک تیم فوتبال شهر خودرو بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: درباره بازی من حرفی ندارم و حرف‌ها را باید آقای نورشرق بزند. ما فردا صبح این پرونده را پیگیری می‌کنیم. معاون حقوقی باشگاه ما یک سری مدارک دال بر این دارد که آقای نورشرق بدون استناد به هیچ اتفاقی رای داده است.

او ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم. اگر حرفی بزنیم هواداران پرسپولیس ناراحت می‌شوند ولی دو روز قبل از بازی این اتفاق برای ما افتاد. باشگاه نساجی برای این شکایت حتی حق دادرسی را هم پرداخت نکرده است. یعنی بدون پول دادرسی ما را محکوم کردند. اگر این صحت داشته باشد، من فراتر از فدراسیون به دنبال کار قضایی این قضیه می‌روم و آنجا باید به آقای نورشرق بگوییم که چه کار می‌کنیم.

انتقادهای شدید مالک شهرخودرو بعد از شکست مقابل پرسپولیس

حمیداوی در پاسخ به این پرسش که آیا دست‌های پشت پرده در این رای تاثیر داشته است هم توضیح داد: من که پشت پرده را نمی‌بینم ولی می‌دانم که این اتفاق کذب بود. اصلا نورشرق ما را به کمیته تعیین وضعیت نخواست. من در تلویزیون صحبت کردم و از میثاقی می‌خواهم که من و آقای نورشرق را روی خط بیاورد. من دیروز فدراسیون بودم و به آقای بهاروند هم اطلاع دادیم. هیچ اتوماسیون و اطلاع رسانی به ما نشده است. آقای نورشرق یک چیز واضح تر از کذب را روی برنامه زنده اعلام کرد.

مالک شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا هم پوشانی قرارداد در این پرونده صورت گرفته است یا خیر توضیح داد: اصلا. بازیکنان هشتم فسخ کردند و ما نهم قرارداد بستیم. در تعیین وضعیت اعلام کردند که ما مشکوکیم به اینکه چون زمان کم بوده ما قبلا با بازیکن صحبت کرده بودیم. من از آقای نورشرق می‌خواهم اگر رقم ۸ میلیاردی در فوتبال ایران در گذشته داشتیم اعلام کنند. می خواستند کاری کنند که این دو بازیکن در این مسابقه بازی نکنند که کارشان را هم کردند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا سرآسیایی در این تیم می ماند یا خیر هم گفت: بله سرآسیایی پتانسیل استان است. اگر گواردیولا هم بود با ۳ مصدوم و دو بازیکنی که آقای نورشرق محرومشان کرد، ما نمی‌توانستیم برابر پرسپولیس کاری کنیم. من در مجموع از عملکرد آقای سرآسیایی راضی هستم.

حمیدواری در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون با تیم شما مشکلی دارد هم اظهار کرد: با ما مشکلی ندارد ولی قرار است کس دیگری قهرمان شود. من نمی‌دانم چه اتفاقی پشت پرده میفتد و دوست ندارم رو به روی هواداران پرسپولیس بایستم و به استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها احترام می‌گذارم . من اگر از کسی شاکی باشم باید پول دادرسی را پرداخت کنم. بدون پول دادرسی ما را محروم کردند. ما باید ۲۴۰ میلیون پرداخت کنیم تا بتوانیم به این رای که بدون حق دادرسی صادر شده، شکایت کنیم. از این واضح‌تر چه بگویم؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین