کد خبر: ۶۳۸۹۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

آغاز بارش‌ها در مناطق غرب و شمال غرب کشور از فردا

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی شنبه (10 اسفند ماه) و یکشنبه (11 اسفند ماه) در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود، گفت: از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب به کشور، بارش باران و برف در این منطقه شروع خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان از روز یکشنبه (10 اسفند ماه) نیز در مناطق شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد و در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: روز دوشنبه (12 اسفند ماه) هم این سامانه بارش در شمال غرب و غرب تضعیف خواهد شد و در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و همچنین شمال شرق فعال خواهد بود. در روز دوشنبه کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

آغاز بارش‌ها در مناطق غرب و شمال غرب کشور از فردا

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز سه شنبه (13 اسفند ماه) این سامانه در شمال شرق سبب ریزش برف و باران شده و از اواخر وقت از کشور خارج می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (10 اسفند ماه) کمی ابری و در اواخر وقت با افزایش ابر با بیشترین و کمترین دمای 16 و 6 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (11 اسفند ماه) نیمه ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد و بارش باران از اوایل شب با بیشترین و کمترین دمای 17 و 6 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین