کد خبر: ۶۳۹۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴

بیمارستان صحرایی مقابله با کرونا در قزوین برپا شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: به منظور آمادگی مقابله با ویروس کرونا، بیمارستان صحرایی از امروز شنبه در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا شد.
آفتاب‌‌نیوز :

قدرت الله مهدیخانی با اعلام این خبر افزود: برپایی بیمارستان صحرایی در قزوین، اولین مصوبه جلسه فوق العاده کارگروه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا">کرونا بود که جمعه شب به ریاست استاندار قزوین تشکیل شد.

وی اضافه کرد: این بیمارستان از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا شده و تجهیزات آن نیز تهیه شده است تا بتوانیم در صورت نیاز به سرعت خدمات پزشکی و درمانی مورد نیاز بیماران را در این مرکز ارائه کنیم.

بیمارستان صحرایی مقابله با کرونا در قزوین برپا شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به کمبود مواد شوینده و ضدعفونی کننده در بازار، یادآور شد: در روزهای گذشته در بازدید استاندار و مدیران صنعتی از چند واحد تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده، مقرر شد برخی با تغییر خط تولید و برخی با افزایش تولید نیاز مردم را به این محصولات تأمین کنند.

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه تاکید بر تداوم تعطیلی کامل مجالس جشن و عروسی در تالارها بود تا در این فرصت نسبت به ضد عفونی و گندزدایی آنها اقدام شود.

مهدیخانی یادآور شد: تمامی میهمان سراها از پذیرش میهمان منع شده‌اند و مراکز عمومی، اتوبوس‌ها، ترمینال‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی با محلول‌های ضد عفونی کننده گندزدایی خواهند شد.

وی گفت: همچنین داروخانه‌ها از امروز مجاز به فروش ماسک و محلول ضد عفونی کننده هستند و امیدواریم با نظارت بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی به سرعت با تنظیم بازار ماسک و مواد ضد عفونی کننده و الکل طبی کمبودهای این محصولات برطرف شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیران در تأمین اقلام مورد نیاز مردم از دیگر تصمیماتی بود که در این جلسه گرفته شد تا بتوانیم به سرعت نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان را تأمین کنیم.

تاکنون هشت مورد ابتلا به کرونا">کرونا">کرونا">ویروس کرونا در قزوین شناسایی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
1
کاش مسئولین استان گیلان کمی یاد بگیرن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین