کد خبر: ۶۳۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
معاون وزیر بهداشت:

کرونا در بدبینانه‌ترین حالت تا خرداد ادامه خواهد داشت

معاون درمان وزارت بهداشت ضمن بیان آنکه ممکن است بیماری کرونا در خوشبینانه‌ترین حالت تا عید و در بدبینانه‌ترین حالت تا پایان اردیبیهشت و حتی خردادماه به طول انجامد، در عین حال خواستار لغو برگزاری تمامی بازی‌های ورزشی در کشور شد.
کرونا در بدبینانه‌ترین حالت تا خرداد ادامه خواهد داشت
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر قاسم جانبابایی ضمن بیان اینکه از نهادهای مرتبط با ورزش خواسته‌ایم که ورزش‌های داخل سالنی در شرایط فعلی برگزار نشود، گفت: تاکنون نیز سایر بازی‌های ورزشی بدون حضور تماشاگر انجام شده، اما به نظر شخص بنده همین بازی‌ها نیز باید متوقف شود.

وی با ابراز بی‌اطلاعی از اینکه آیا توقف بازی‌ها به شکل رسمی در نامه‌ای به وزارت ورزش منتقل شده است یا خیر، تاکید کرد: مقاومتی از سوی وزارت ورزش در این خصوص وجود ندارد، اما باید از دفتر وزارتی در وزارت بهداشت ارسال چنین درخواستی را پیگیری کنم.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: به اعتقاد بنده هر شرایطی که سبب تجمع مردم شود را باید در حال حاضر کنار بگذاریم. رعایت هرچه بیشتر این موضوع سبب می‌شود دوره این بیماری در کشور نیز کوتاه شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، در خصوص مدت زمان پایداری بیماری کرونا در کشور خاطرنشان کرد: در خوشبینانه‌ترین حالت تا عید و در بد بینانه‌ترین حالت تا پایان اردیبهشت و حتی خرداد ممکن است این بیماری به طول انجامد؛ فلذا این موضوع دلیلی برای توقف تجمعات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین