کد خبر: ۶۳۹۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

شکوری: پیشنهاد فدراسیون فوتبال لغو لیگ برتر است/ بازیکن بعد از بازی آماده دریافت ویروس است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پیشنهاد ما لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال است، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط مسئول برگزاری مسابقات در محدوده ورزشگاه است، ما تصمیم گیرنده در خصوص برگزار شدن یا نشدن یا مسائل امنیتی نیستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت و گوی تلویزیونی درباره شرایط ویژه برگزاری مسابقات لیگ برتر با مسابقات با شیوع ویروس کرونا گفت: در همین رابطه گزارشی گزارشی تهیه کردم و برای حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ارسال کردم. به اعتقاد من مسابقات باید تعطیل شود. در این نامه مواردی از قبیل رفت و آمد تیم ها مطرح شده است که برای همه خطرناک است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال یادآور شد: موضوع دیگر به زمان مسابقه باز می گردد که بازیکنان ۱۲۰ دقیقه با ضربان قلب بالای ۱۷۰ تا ۲۰۰ فعالیت می‌کنند که پس از آن سیستم ایمنی بدن ناخودآگاه ضعیف می‌شود و آماده دریافت ویروس می وشند. مسائلی مانند حضور در رختکن، خوشحالی بعد از گل، یارگیری در حین ضربات ایستگاهی مطرح است.

شکوری: پیشنهاد فدراسیون فوتبال لغو لیگ برتر است/ بازیکن بعد از بازی آماده دریافت ویروس است

وی ادامه داد: در حین یارگیری باید بازیکن را به خولی کنترل کرد که در این زمان تماس هایی به وجود می آید. نمی توان بازیکن را رها کرد که توپ را وارد دروازه کند. من این مسائل را برای آقای بهاروند فرستادم و او هم تاکنون برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده است.

شکوری تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسئول برگزاری مسابقه در محدوده ورزشگاه هستند. درباره مسائل بهداشتی و امنیتی ما تصمیم گیر نیستیم و اگر نهادهای بالادستی تصمیم به لغو بازی بگیرند، تمکین می کنیم. خود ما هم این پیشنهاد می دهیم مسابقات را لغو کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین