کد خبر: ۶۳۹۳۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

اولین فوتی کرونا در سمنان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت که بیمار مبتلا به کرونا، روز یکشنبه در یکی از بیمارستان‌های این شهر درگذشت.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر نوید دانایی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیمار که تست کرونا او مثبت اعلام شده بود امروز جان خود را از دست داد.

وی بدون اشاره به جنسیت و سن این بیمار گفت: از مجموع ۶ فرد مبتلا به کرونا در مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکنون پنج مورد پس از بهبودی مرخص شده‌اند و یک مورد نیز فوت کرده است.

پیشتر یکی از مبتلایان به کرونا روز شنبه هفته جاری در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این شهر فوت کرده بود. فرد فوتی یک بیمار ۷۳ ساله مبتلا به ویروس کرونا بود که سابقه بیماری قلبی و عروقی و فشار خون بالا داشت.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در گزارش روز شنبه خود با موضوع جمع بندی آمار ۲۴ ساعت گذشته مبتلایان به کرونا اعلام کرد که آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا طی این مدت در کشور ۳۸۵ نفر است که تعداد ۳ نفر از این تعداد از استان سمنان هستند و از این رو جمع مبتلایان به این ویروس در این استان به ۱۳ نفر رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین