کد خبر: ۶۳۹۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

گانتز: با همکاری شرکای سعودی صلح را به پیش خواهیم برد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» رهبر ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنرانی گفت که هیچ فرصتی را برای صلح از دست نخواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :

وی که به صورت ویدئو کنفرانس در شورای امور عمومی آمریکا و اسرائیل (ایپک) سخنرانی می‌کرد، گفت: «رئیس جمهور ترامپ طرح صلح امیدوارکننده‌ای پیشنهاد داده است و از روز اول به عنوان نخست وزیر، کابینه اسرائیل دستان خود را به سوی هر کسی که خواستار صلح است دراز خواهد کرد.»

گانتز: با همکاری شرکای سعودی صلح را به پیش خواهیم برد

رهبر ائتلاف آبی و سفید اضافه کرد: «من با شرکای خود در مصر، اردن، عربستان سعودی و کشورهای خلیج (فارس) همکاری خواهم کرد تا صلح را به پیش ببریم.»

سومین انتخابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی در کمتر از یک سال در حالی روز دوشنبه (۱۲ اسفند) برگزار می شود که احتمال ادامه بن بست سیاسی و عدم توانایی هیچ کدام از احزاب برای تشکیل کابینه ائتلافی وجود دارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است با کمک احزاب ائتلافی دست کم ۶۱ کرسی از کنست را در اختیار بگیرد تا بتواند همچنان به نخست وزیری خود ادامه دهد. از سوی دیگر گانتز نیز در تلاش است تا بتواند اکثریت کنست را بدست بیاورد تا ضمن نخست وزیری، بتواند نتانیاهو را به دلیل پرونده‌های فساد متعدد به پای میز محاکمه بکشاند.

این در حالی است که مقامات سابق سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اخیرا در فایل ویدیوئی تاکید کردند که نتانیاهو اسرائیل را در خطر قرار خواهد داد و از اطلاعات محرمانه برای منافع شخصی استفاده می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین