کد خبر: ۶۳۹۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

مسابقات فوتبال باشگاهی ایران فعلا لغو شد

بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی مسابقات لیگ برتر و دسته یک و دو و سه لغو شد.
آفتاب‌‌نیوز :

پیرو اطلاعیه های قبلی به اطلاع باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ برتر، لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم می رساند، به در خواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی، به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی، نمایندگان رسانه های گروهی، مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر، هفته جاری لیگ دسته اول و رقابت های لیگ های دسته دوم (از روز سه شنبه) و سوم (از هفته سیزدهم )برگزار نمی‌شود و این رقابت ها به تعویق می افتد.

به گزارش سازمان لیگ فوتبال ایران، بدیهی است تصمیم گیری در مورد هفته های آتی مسابقات مذکور بر اساس شرایط میزان شیوع ویروس کرونا در زمان مقرر و طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

مسابقات فوتبال باشگاهی ایران فعلا لغو شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
قبلا هم پیش بینی کرده بودم یعنی بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس مشخص بود که لیگ تعطیل خواهد شد منتهی وزارت ورزش اولویتش تیم محبوبش می باشد حال که همه جوره خیالش از تیم محبوبش راحت شد خوب لیگ هم تعطیل می شود نه به خاطر کرونا بلکه چون تیم محبوبش این طور می خواهد.
جالب اینکه مدیرعامل این تیم و بازیکنانش به صورت هماهنگ با بخش وسیعی از رسانه ها که هم صدا با این تیم هستند شروع به تهدید تیم های دیگر کرده و مظلوم نمایی هم می کنند.
فقط یک سوال چرا این تیم محبوب وزارت ورزش در هر شهری که می رود همراه با حاشیه هست و همه تیم های لیگ برتری فوتبال را مهندسی شده می دانند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین