کد خبر: ۶۳۹۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

توضیحات احسان علیخانی درباره «عصر جدید» / از کرونا نترسید اما جدی بگیرید و مراعات کنید

احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه «عصر جدید» به ارائه توضیحاتی پیرامون توقف ضبط برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا پرداخت.
توضیحات احسان علیخانی درباره «عصر جدید» / از کرونا نترسید اما جدی بگیرید و مراعات کنید
آفتاب‌‌نیوز :

احسان علیخانی با اشاره به ثبت نام تعداد زیادی از مخاطبان به عنوان تماشاگر گفت: چندین هزار مخاطب پروپاقرص بزرگترین مسابقه استعدادیابی «عصرجدید» برای تماشای استعداد شرکت کنندگان ثبت نام کرده اند که در حال حاضر امکان ضبط برنامه وجود ندارد.

او افزود: برنامه هایی که از راستی آزمایی شرکت کنندگان پخش می‌شود دی ماه ضبط شد و در بهمن ماه تنها ضبط ۶ قسمت با حضور داوران و شرکت کنندگان ضبط صورت گرفته است. طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور، توصیه مدیران شبکه سه سیما و نگرانی عوامل "عصرجدید" تصمیم بر آن شد تا ضبط برنامه موقتاً متوقف شود.

احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه «عصر جدید» توصیه کرد: از ویروس کرونا نترسید اما جدی بگیرید و مراعات کنید و در صورتی که کار ضروری ندارید از منزل بیرون نروید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
برنامه عصر جدید مزخرفترین برنامه است هیچ تنوعی نداره تکراری است... فقط سازندگان آن ازاین برنامه پول به جیب میزنند.. یاحق به امید روزی که امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ظهور کنه)
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین