کد خبر: ۶۳۹۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳

کرونا به زنجان هم رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ثبت نخستین مورد مثبت آزمایشگاهی کرونا در زنجان خبر داد و گفت: مبتلا به کرونا یک مرد است.
آفتاب‌‌نیوز :

پرویز قزلباش از ثبت نخستین بیمار مثبت آزمایشگاهی کرونایی در زنجان خبر داد و گفت: بیمار مبتلا به کرونا در زنجان یک مرد بوده و در حال حاضر وضعیت بالینی وی خوب و رضایتبخش است.

وی اظهار کرد: ضروری است مردم حساسیت بیشتری نسبت به این امور از جمله رعایت بهداشت عمومی و تنظیم روابط اجتماعی داشته باشند.

کرونا به زنجان هم رسید

قزلباش با بیان اینکه تعطیلی مدارس و دیگر مراکز آموزشی در راستای کمک به کاهش تمرکز جمعیتی بوده است، افزود: هر چند ایام نزدیک به عید است ولی باید متوجه بود که مسئله فراگیری این بیماری بسیار جدی بوده و کنترل امور نیازمند توجه همگانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تا به امروز هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان نبوده است که دلیل آن خوب عمل کردن شبکه بهداشت و همچنین همراهی مردم بوده است، ادامه داد: امروز نخستین بیمار مثبت آزمایشگاهی در زنجان ثبت شده است.

قزلباش با تاکید بر اینکه مثبت بودن نمونه آزمایشگاهی به معنای بزرگ بودن مشکل در بخش بستری بیماران نیست، ادامه داد: انتظار جدی از شهروندان برای رعایت مسائل بهداشت فردی و عمومی و تنظیم روابط اجتماعی وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین