کد خبر: ۶۳۹۶۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵
روس ها می گویند ورود ایرانی ها از هر کجای دنیا ممنوع!

روسیه به حسین روحانی اجازه ورود نداد/ قرنطینه در فرودگاه بدون آب و غذا!

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه که به همراه تیمش عازم رقابت های لیگ جهانی اتریش شده بود، علی رغم اینکه ۳ ماه است به ایران نیامده، به بهانه مبارزه با کرونا اجازه ورود به مسکو را دریافت نکرد و ساعت‌هاست در اتاقی در فرودگاه مسکو بسر می برد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین روحانی در اینباره اظهار کرد: با پایان رقابت های لیگ جهانی در اتریش عازم مسکو شدیم اما ماموران فرودگاه مسکو از ورود من جلوگیری کردند و در حال حاضر بیش از ۱۰ ساعت است که در یک محیط ۳۰ متری در فرودگاه بدون هیچ آب و غذایی قرنطینه شده ام.

*هر چه می گویم ۳ ماه است به ایران نرفته ام گوششان بدهکار نیست

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه افزود: من ۳ ماه است که اصلا به ایران نیامده ام و آن موقع که ایران بودم هیچ بحثی درباره ویروس کرونا نبود. در این ۳ ماه در روسیه بودم اما هر چه به آن ها می گویم قبول نمی کنند.

روسیه به حسین روحانی اجازه ورود نداد/ قرنطینه در فرودگاه بدون آب و غذا!

* روس ها می گویند ورود ایرانی ها از هر کجای دنیا ممنوع!

مربی سابق تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: روس ها می گویند به ما گفته اند به هیچ ایرانی از هر کجای دنیا اجازه ورود به خاک روسیه را ندهید. برای آن ها جان شهروندانشان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و اصلا با اینگونه موارد شوخی ندارند و توصیه پذیر هم نیستند. شانس آوردم من را به ایران دیپورت نکردند و به من گفتند می توانی از همان اتریش که به مسکو آمدی به همانجا یا هر کجای دیگه بروی اما اجازه ورود به روسیه را نداری.

*حتی غذا هم به من نمی دهند!

وی درباره شرایطش در فرودگاه مسکو نیز گفت: الان بیش از ۱۰ ساعت است که در یک فضای حدودا ۳۰ متری من را نگه داشته اند. به آن ها گفتم ۱۲ ساعت است هیچ چیزی نخورده ام و خیلی گرسنه هستم اما اصلا توجهی نمی کنند و هیچگونه خدماتی ارائه نمی کنند. اینجا هیچ چیز در دسترس نیست. در حقیقت بدون آب و غذا گیر افتاده ام و فعلا بلاتکلیف هستم.

* برای استفاده از سرویس بهداشتی هم مامور همراهیم می کند

روحانی افزود: شرایط بگونه ای است که حتی وقتی می خواهم از سرویس بهداشتی هم استفاده کنم یک مامور من را همراهی می کند. یک ایرانی دیگر نیز مثل من اجازه ورود نداشت و ۳ شبانه روز در فرودگاه مسکو گیر افتاده بود تا اینکه دقایقی قبل مجبور شد به قرقیزستان برود.

*اینجا قانون حرف اول و آخر را می زند

روحانی در ادامه گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون کاراته روسیه اقدامی برای حل این مشکل انجام داده اند یا خیر، گفت: رییس فدراسیون کاراته روسیه فردی بسیار با نفوذ در این کشور محسوب می شود تا جاییکه رابطه بسیار نزدیکی نیز با ولادیمیر پوتین دارد اما اینجا قانون بالاتر از هر چیزی است و نمی توان با پارتی بازی کاری را پیش برد. رییس فدراسیون شخصا با من تماس گرفت و از اتفاق پیش آمده اظهار تاسف و عذرخواهی کرد و گفت چاره ای برای حل این مشکل پیدا خواهد کرد.

*به احتمال زیاد به استونی می روم

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چه برنامه ای دارد، گفت: به احتمال زیاد به استونی می روم و فدراسیون روسیه در تلاش است تا بلیط سفر به استونی را برایم بگیرد، چرا که قصد داریم از چند روز دیگر در این کشور اردوی خود را برگزار کنیم و از آنجا عازم رقابت های قهرمانی اروپا در آذربایجان شویم. اگر بلیط برای سفر به استونی مهیا نشود به اتریش بازمی گردم. از آنجا که شانسی برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ نداریم به آخرین مرحله رقابت های کسب سهمیه در مراکش حضور نخواهیم داشت و خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی اروپا آماده می کنیم. هدف ما کسب سهمیه از رقابت های پاریس در اردیبهشت ماه سال آینده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
وطنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
5
چرا همسایه های چین مثل ایران کشته ندادن، چرا هواپیمایی ایران در حالی که بقیه کشورها پرواز به چین را ممنوع کرده بودند مسافران چینی را به ایران منتقل می‌کرد. چرا پس از ورود چینی ها که حتی یک ماسک هم نزده بودن و هیچ قرنطینه و بازرسی از مسافران رسیده از چین انجام نشد. این جنایت در حق مردم ایران بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
یه در اضافه نوشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
0
کار دانشجویانی بود که از چین به ایران برگشته بودند.ویروس پخش کردند.... واقعا" تاسف بر انگیزست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین