کد خبر: ۶۳۹۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان:

اعزام مشمولان خدمت مقدس سربازی در اسفند دو ماه تمدید شد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعزام مشمولان اسفند دو ماه تمدید شد.
اعزام مشمولان خدمت مقدس سربازی در اسفند دو ماه تمدید شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی مجیدی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز برای تأمین نظم و امینت کشور است.

وی عنوان کرد: این سازمان در اجرای مأموریت‌های محوله، همواره به اصل سلامت مشمولان از نظر جسمانی و روانی در تمامی مراحل اجرای مأموریت‌ها تأکید داشته و به خصوص در فرآیند اعزام به خدمت مشمولان نیز بر این اصل اساسی اهتمام ویژه دارد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود: از این رو در این برهه زمانی و در راستای سیاست‌های کلی بهداشتی جاری در سطح کشور و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین رفع دغدغه‌های مشمولان و خانواده‌های آنان،سازمان وظیفه عمومی برابر مجوز صادره از سوی ستادکل نیروهای مسلح اعزام مشمولان اسفند ماه را تمدید کرد.

وی اعلام کرد: براین اساس تاریخ اعزام به خدمت مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه ۱۳۹۸ را دریافت کرده بودند به ابتدای اردیبهشت ماه تمدید شد.

مجیدی بیان کرد: در این راستا و برابر سیاست‌های جدید اعزام به خدمت مشمولان در سال ۱۳۹۹، کلیه مشمولان غیر دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم در تاریخ سوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ و کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه که دارای مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند در تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به خدمت اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح توسط این سازمان در حال اجرا بوده و اطلاع رسانی لازم پیرامون تاریخ اعزام به خدمت و محل آموزش از طریق پیامک برای این عزیزان ارسال می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه تمامی مشمولان و خانواده‌های آنان ضمن حفظ آرامش خود باید بر اساس توصیه‌های بهداشتی لازم که از سوی مسئولان امر در رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود از مراجعه حضوری به مراکز وظیفه عمومی در سطح کشور خودداری کرده و صرفا یک هفته قبل از موعدهای اعزام تعیین شده با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) برگ آماده به خدمت و برگ معرفی‌نامه خود به مراکز آموزش نیروهای مسلح را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه موضوعات ایمنی و بهداشتی را برای مشمولان در مراحل اعزام به خدمت در نظر گرفته و برای حفظ سلامت آنان تدابیر لازم را لحاظ می می‌کند.

مجیدی در پایان با بیان اینکه سازمان وظیفه عمومی ناجا تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی در حوزه اعزام به خدمت مشمولان است، یادآور شد: هرگونه اطلاع‌رسانی لازم در این حوزه از طریق مجاری رسمی خبررسانی سازمان انجام می پذیرد لذا از تمامی عزیزان به ویژه رسانه های گروهی در خواست می شود اخبار این حوزه را از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان به آدرس www.vazifeh.police.ir پیگیری و مشمولان عزیز نیز از این طریق تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ سئوالات خود را پیگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین