کد خبر: ۶۳۹۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

شوخی احسان علیخانی با مخاطبان «عصر جدید»: هنگام تماشا، پروفسور سمیعی نشوید برای ما

احسان علیخانی، از پخش فصل تازه «عصر جدید» از روز شنبه ۱۷ اسفند خبر داد و تاکید کرد تمام صحنه‌های مربوط به حضور تماشاگران در استودیو، قبل از شیوع ویروس کرونا ضبط شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

احسان علیخانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبرهایی تازه‌ درباره تولید و پخش فصل دوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» منتشر کرد.

این تهیه‌کننده و مجری در آغاز یادداشت خود تاکید کرد: «سلام رفقا، شنبه و یکشنبه (هفته آینده) پخش فصل دوم مسابقه «عصر جدید» شروع می‌شود... هر چه ماچ و بوسه، دست دادن، بغل کردن و حضور کلی تماشاگر کنار هم در راستی‌آزمایی و مسابقه اصلی خواهید دید، مربوط به ضبط‌های تا ۲۷ بهمن و قبل از اعلام شیوع ویروس در کشور است، پس لطفا هنگام تماشا، پروفسور سمیعی نشوید برای ما.»

به گفته علیخانی، آخرین قسمت از مرحله راستی‌آزمایی فصل دوم «عصر جدید» امشب (سه‌شنبه ۱۳ اسفند) ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و در روز جمعه (۱۶ اسفند) ساعت ۲۰، قسمت اول از برنامه‌ای تحت عنوان «هشتگ عصر جدید» پخش می‌شود و پخش قسمت‌های اصلی این فصل از شب میلاد حضرت علی(ع) (۱۷ اسفند) آغاز خواهد شد.

او در این یادداشت اینستاگرامی تاکید کرده است: «تمام شب‌های ایام نوروز و تعطیلات برنامه داریم، چون به اندازه کافی در بهمن ضبط کردیم.»

علیخانی درباره ضبط دیگر قسمت‌های این برنامه توضیح داده است: « باز اگر لازم باشد، بدون تماشاگر، مسابقه را ضبط می‌کنیم ولی بخش عمده شرکت کننده‌های ما از شهرستان تشریف می‌آورند و این، کار را سخت می‌کند، با این‌که تیم پزشکی داریم و همه چی تست می‌شود ، اما در این ایام هر چه از سفر غیر ضروری جلوگیری کنیم، بهتر است. با این حال، «عصر جدید» بدون تماشاگر، عین داربی پرسپولیس- استقلال بدون تماشاگر است.»

شوخی احسان علیخانی با مخاطبان «عصر جدید»: هنگام تماشا، پروفسور سمیعی نشوید برای ما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
شما هم لطفا حرف نزن مردم عزیزانشون را بخاطرکرونا از دست میدند تو شوخی میکنی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین