کد خبر: ۶۳۹۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

جزئیات تعویق سررسید وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات کسب‌وکارها بخاطر کرونا

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اقساط تسهیلات کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکل شده‌اند و همینطور اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هر گونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آنها منتقل شد.
آفتاب‌‌نیوز :

«عبدالناصر همتی» شامگاه سه‌شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه ۱۳ اسفند) شورای پول و اعتبار تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها، خصوصا فعالیت‌ها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند اتخاذ شد.

طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی، مصادیق این کسب و کارها توسط دولت تعیین می‌شود؛ نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها، بخشی از حمل و نقل و ... .

جزئیات تعویق سررسید وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات کسب‌وکارها بخاطر کرونا

همتی اضافه کرد: به این صورت که، اقساط تسهیلات آنها و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هر گونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهاب اقساط آنها منتقل بشود.

وی افزود: کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی موظف هستند بر اساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری، مساعدت لازم با را به عمل آورند.

همتی اضافه کرد: بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران بانک‌ها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیابی لازم را از آنها به عمل خواهد آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین