کد خبر: ۶۳۹۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

نوروز امسال همه هتل‌ها و آب‌درمانی‌های اردبیل تعطیل است

استاندار اردبیل گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، در نوروز امسال همه هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه مسافرها، مراکز گردشگری و آب‌درمانی‌های استان تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :

اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور مقابله با ویروس کرونا و ریشه‌کنی آن و حفظ سلامتی مردم، در نوروز امسال همه هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه مسافرها، مراکز گردشگری و آب‌درمانی‌های استان اردبیل تعطیل است.

وی افزود: با اجرای شعار در خانه بمانیم توسط مردم، در کوتاه‌ترین زمان می‌توان بر شوع ویروس کرونا غلبه کرده و آن را شکست داد.

نوروز امسال همه هتل‌ها و آب‌درمانی‌های اردبیل تعطیل است

استاندار اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل همه ساله میزبان میلیون‌ها نفر گردشگر از سراسر کشور و نیز کشورهای خارجی است که به امید خدا بعد از غلبه بر بیماری کرونا دوباره با آغوش باز در خدمت همه گردشگران خواهیم بود.

بهنام‌جو ادامه داد: حفظ سلامتی مردم مهم‌تر از هر مسئله دیگر است و با استمرار برنامه‌ریزی‌های مسؤولان و ادامه همکاری خوب مردم، وضعیت عادی خواهد شد.

وی گفت: گردشگری همچنان یکی از محورهای اصلی توسعه استان اردبیل است که پس از شکست ویروس کرونا با نیروی مضاعف در این راستا تلاش خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین