کد خبر: ۶۳۹۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

هیلاری کلینتون وعده های انتخاباتی سندرز را «چرند» خواند

هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا وعده‌های انتخاباتی « برنی سندرز » رقیب هم‌حزبی سابقش را چرند خواند و گفت سندرز باید درچارچوب (حزب دموکرات) پیش رود.
آفتاب‌‌نیوز :

تارنمای خبری آمریکایی «ریلکلیر پالتیکس» با انتشار این خبر گزارش داد: هیلاری کلینتون در برآورد خود از کوران انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا وعده های انتخاباتی سندرز را «چرند» خواند.

بنابراین گزارش کلینتون ۱۳ اسفند و درجریان مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی نیوز» و درپاسخ به این پرسش که سندرز گفته است چنانچه بیشترین آرا هیات انتخاباتی را بدست آورد باید در همایش دموکرات ها بعنوان نامزد این حزب انتخاب شود، گفت : او باید در چارچوب (حزب دموکرات) و بنابر قاعده و قوانین پیش رود.

هیلاری کلینتون وعده های انتخاباتی سندرز را «چرند» خواند

کلینتون افزود: ما چارچوب و قاعده هایی داریم، در دور قبلی (انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا) ما همین چارچوب ها را داشتیم و این بار نیز این قواعد وجود دارند.

وی ادامه داد: فکر می کنم پیروی کردن از قواعد و چارچوب ها همواره ایده درستی باشند، چراکه تمامی افرادی که وارد میدان می شوند از آن آگاهند.

هیلاری کلینتون در حالی از رقیب سابق هم حزبی خود دست به انتقاد زد که این دو در کارزار انتخابات مقدماتی درون حزبی سال ۲۰۱۶ میلادی بسیار نزدیک به یکدیگر پیش تاختند تا سرانجام در همایش حزب دموکرات سندرز کنار گذارده شد وحزب حمایت خود را از نامزدی هیلاری کلینتون برای روبرو شدن با دونالد ترامپ در انتخابات آنزمان حمایت کرد.

هم اکنون نیز همین سناریو باردیگر برای سندرز روی داده و شبکه خبری سی ان ان ۱۳ اسفند ماه و در آستانه برگزاری انتخابات مقدماتی موسوم به «سه شنبه بزرگ» در تحلیلی از تلاش حزب دموکرات برای کنار گذاردن سندرز خبر داد و اینکه دو نامزد دموکرات «پیته بوتیجیج» و «ایمی کلوبشار - Amy Klobuchar » سناتور دموکرات ایالت مینه‌سوتا که کنار رفتن از کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا را اعلام کردند همزمان به حمایت از بایدن پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین