کد خبر: ۶۳۹۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

آتش‌سوزی در کارگاه دو طبقه نجاری و مبل سازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه نجاری و مبل سازی در شهرک احمدی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:٠١ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه نجاری و مبل سازی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه به محل حادثه واقع در محله خلازیل، شهرک احمدیه، خیابان رجایی اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند در دو طبقه منفی از یک ساختمان که هر کدام حدودا ۵٠٠ متر وسعت داشتند و محل نگهداری و تولید مصنوعات مبلمان و چوبی تبدیل شده بود، آتش سوزی رخ داده است.

آتش سوزی در کارگاه دو طبقه نجاری و مبل سازی

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه در این محل مبل‌های ساخته شده، مواد قابل اشتعال وجود داشت، گفت: شدت حرارت به قدری بود که دود بسیار غلیظی از راهرو ها را فرا گرفته بود. آتش نشانان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند به محل نفوذ کردند اما هر از گاهی مایعات قابل اشتغالی که در آن محل وجود داشت منفجر شده و آتش گسترده‌تر می‌شد.

ملکی افزود: آتش نشانان موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود در آوردند و هم اکنون حریق اطفا شده است.

به گفته وی این حادثه خسارت مالی زیادی به جا گذاشته اما خسارت جانی نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به افزایش فعالیت مشاغل تولیدی در روز های پایانی سال گفت: از صاحبان این کارگاه ها تقاضا میکنیم که ایمنی لازم را فراهم کنند.

آتش سوزی در کارگاه دو طبقه نجاری و مبل سازی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین