کد خبر: ۶۴۰۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

کرونا به جهرم رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: از بین ۶ جواب آزمایش دریافتی یک مورد مثبت گزارش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد رحمانیان شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تا چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه، برای ۱۶ نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در جهرم، نمونه ارسال شده است که از میان شش پاسخی که امروز دریافت کردیم، یک مورد مثبت اعلام شده است.

وی رحمانیان اظهار داشت: بیمار آقای ٤٩ ساله که نمونه وی مثبت اعلام شده، اهل یکی از شهرهای اطراف است که خوشبختانه بهبودپیدا کرده و بعد از دریافت نتیجه آزمایش بر اساس پروتکل‌های درمانی وزارت بهداشت و با تمهیدات لازم از بیمارستان مرخص و پس ازبازگشت به شهر خود، ادامه درمان را در قرنطینه خانگی سپری خواهد کرد؛ آموزش‌های لازم به خانواده وی نیز داده شده است.

کرونا به جهرم رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه ۶ نمونه علاوه بر ۱۰ نمونه قبلی، امروز ارسال شده است، تصریح کرد: منتظر دریافت پاسخ ۱۰ نمونه باقی مانده هستیم و به محض دریافت، نتیجه را به اطلاع همشهریان عزیز می‌رسانیم.

وی با اشاره به شفافیت در اطلاع رسانی توسط دانشگاه گفت: شهروندان جهرمی لطفاً به شایعات توجه نکنید و صرفاً اخبار را از منابع رسمی دریافت کنید.

رحمانیان تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران در این شرایط سعی کنند بیشتر در خانه بمانند و ازرفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین