کد خبر: ۶۴۰۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
به خاطر کرونا

اندونزی ورود مسافران ایرانی را ممنوع کرد

اندونزی امروز از ممانعت ورود مسافران ایرانی، ایتالیایی و کره‌ای به این کشور به خاطر کرونا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت خارجه اندونزی روز پنجشنبه تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا درکشورهای ایران ، ایتالیا و کره جنوبی اعلام کرد که از تاریخ ۸ مارس سال جاری میلادی، از ورود مسافران و افرادی که در ۱۴ روز گذشته سابقه سفر به کشورهای مذکور را داشته اند ، جلوگیری به عمل خواهد آورد.

به گفته مقامات وزارت بهداشت این کشور، مسافران با ملیت کشورهای مذکور که از سایر نقاط جهان قصد سفر و ورود به اندونزی را دارند، نیز باید گواهی سلامت بهروز خود را به همراه داشته باشند، در غیر اینصورت از ورود آنها به خاک و مرز این کشور جلوگیری خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، وزارت خارجه اندونزی علت این تصمیم را جلوگیری از انتشار بیشتر و انتقال ویروس خطرناک و کشنده کرونا به این کشور اعلام کرده است.

پیشتر نیز سنگاپور به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار این ویروس در کشورها و مناطق درگیر کرونا اعلام کرده بود که تا اطلاع ثانوی از ورود مسافران با مبدا کشورهای ایران، ایتالیا و کره جنوبی ممانعت به عمل می آورد.

شیوع ویروس کرونا که در ابتدا از شهر ووهان چین آغاز شد تاکنون بالغ بر ۹۳ هزار نفر را در کشورهای مختلف جهان به خصوص چین کره جنوبی ایران و ایتالیا آلوده و درگیر کرده و جان بیش از ۳۰۰۰ نفر را نیز گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین