کد خبر: ۶۴۰۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

۱۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در کرمان بستری هستند

به گفته استاندار کرمان هم اکنون ۱۸۸مورد مشکوک به کرونا در این استان شناسایی و بستری شده اند و تا ظهر امروز (پنجشنبه )۱۸نفر ابتلای آنان به این ویروس مثبت شده که تحت درمان قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد فدایی در نشست مقابله با ویروس کرونا در استانداری کرمان افزود: از آغاز شیوع کرونا در استان کرمان افراد بستری شده به علت بیمار حاد تنفسی ۵۰۲ نفر، تعداد موارد مشکوک به کرونا ۱۸۸ نفر، تعداد موارد نمونه گیری و آزمایش شده ۱۸۹ نفر و مواردی که پاسخ آزمایشاتشان مثبت شده ۱۸ نفر بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین تاکنون پاسخ آزمایش ۱۷۱ نفر در استان کرمان منفی اعلام شده است و تعداد افراد بستری شده ۱۸ نفر، افراد بهبود یافته و ترخیص شده ۲ مورد بوده اند و خوشبختانه تاکنون فوتی نداشتیم.

۱۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در کرمان بستری هستند

استاندار کرمان گفت: گروهی زیر نظر مدیرکل بازرسی استانداری کرمان تشکیل شده که بر دستگاه ها برای رعایت موارد بهداشتی نظارت می‌کند و نماینده ای به تمامی ادارات ارسال می شود که با اداراتی که عملیات ضدعفونی را انجام نمی دهند برخورد می شود.

وی تصریح کرد: عملیات ضدعفونی در ادارات روزانه ۲ مرحله و اتوبوس ها به صورت مرتب انجام می شود و نمازجمعه این هفته تعطیل اعلام شد.

استاندار کرمان اضافه کرد: این استان آمادگی برای پذیرش مسافران نوروزی را ندارد و این امر امروز در نشستی تصویب و به صورت رسمی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه تعطیلی روز شنبه ادارات استان کرمان در ستاد مطرح شد که باید در ستاد مرکزی هم تصویب و اعلام شود گفت: تالارها و مراسمات و جشن ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و نظارت بر اجرای آن می شود.

فدایی افزود: شرایط خاص هشت مبادی ورودی کرمان در موارد مشکوک کنترل می شود و کنترل تمامی افراد ورودی به استان امکان پذیر نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین