کد خبر: ۶۴۰۱۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد؛

فوت ۶ نفر از کارمندان بانکی به دلیل ابتلا به کرونا

رئیس کل بانک مرکزی از جان باختن شش کارمند نظام بانکی کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: «طبق اطلاع واصله تا کنون شش نفر از همکاران عزیز و تلاشگر نظام بانکی کشور در جریان خدمت‌رسانی به مردم بزرگوار کشورمان به ویروس کرونا مبتلا شده و به رحمت حق پیوسته‌اند. درگذشت این سربازان خط مقدم خدمت به مردم در شعب بانک‌های کشور را به خانواده گرامی آنها و مدیران و همکارانشان تسلیت می‌گویم. روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد.

در یادداشت چند روز پیش تأکید کردم علیرغم ریسک فعالیت در شعب بانک‌ها، شاهد تلاش‌ها و زحمات همکاران عزیز نظام بانکی، برای خدمت به مردم، خصوصاً در شعب بانک‌ها هستیم. مردم عزیزمان قطعاً قدردان تلاش این عزیزان هستند. من نیز مجدداً به سهم خودم، به تمامی همکاران خوبم خسته نباشید گفته و ضمن توجه دادن به رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبت‌های لازم، بابت تلاش‌ها وخدمات آنها قدردانی می‌کنم.»

فوت ۶ نفر از کارمندان بانکی به دلیل ابتلا به کرونا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
1
روحشان شاد ویادشان گرامی باد ولی اگه قم را۲هفته قرنطینه میکردند این بدبختی را نداشتیم ضعف مدیریت مشکلات راچندبرابر کرد خدا به دادمون برسه ولی خود مردم هم خیلی بی برنامه هستندفکر میکنند مرگ برای همسایه است خرید از بازار رو رها نمی کنندخواهشا ماسک ووسایل ضدعفونی کننده به شهرستانها برسانید اصلا داروخانه ها ندارند چکار میشه کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
1
مدیران که در قرنطینه هستند و آسیبی نمی بینند کارمندان اگر بمیرند باکی نیست. آیا نمی شود با این همه ابزار الکترونیکی بانکی که موجود است بانکها را تعطیل کرد تا مردم نیز کمتر تردد نمایند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین