کد خبر: ۶۴۰۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از لغو طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۱۱ هزار مدرسه با ۱۰۸ هزار کلاس درس، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

«گودرز کریمی‌فر» درباره اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در راستای رعایت بهداشت و سلامت هموطنان به ویژه فرهنگیان برای مقابله با بیماری کرونا، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۱۱ هزار مدرسه با ۱۰۸ هزار کلاس درس که آماده پذیرایی از ۱۲ میلیون نفر در ایام نوروز بودند، لغو شد.

براساس گزارش معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش دارای ۳۹۸ مرکز رفاهی و خانه معلم است که این مراکز به صورت روزانه ایزوله، ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و تنها این مراکز آماده پذیرایی از فرهنگیان هستند.

طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

کریمی‌فر اضافه کرد: با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن توصیه می‌شود فرهنگیان حتی‌الامکان از سفر پرهیز کنند و ترجیحا در خانه بمانند، اما در صورت الزام و ضرورت سفر، این مراکز با رعایت تمام جوانب بهداشتی، آماده پذیرایی از آنها است.

وی تصریح کرد: البته وضعیت دایر بودن مراکز رفاهی فرهنگیان مانند هتل‌ها در طول ایام نوروز تابع تصمیم‌گیری ستاد کشوری پیشگیری از کرونا است و در صورتی که دستوری مبنی بر تعطیلی آنها صادر شود، ما نیز رعایت می‌کنیم.

ویروس کرونا که رسما کووید- ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین