کد خبر: ۶۴۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۱

ریگی؛ عامل گروگانگیری جاده چابهار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب ـ‌ حادثه گروگانگیری در استان سیستان و بلوچستان توسط گروه عبدالمالک ریگی انجام گرفته است. حسینعلی شهریاری یکی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آفتاب ضمن اعلام این مطلب افزود: «اینها گروهی از اشرار بوده‌اند که راه‌ها را بسته‌اند و تعدادی از افراد بیگناه را به گروگان گرفته‌اند.» 

وی افزود: «نمایندگان استان در مجلس این موضوع را پیگیری کرده و با مسئولان استان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.» 

شهریاری درباره گروه گروگانگیر اظهار داشت:« اینها دار و دسته عبدالمالک ریگی هستند که دست به این اعمال می‌زنند و از آن فیلم می‌گیرند و این فیلم‌ها را نشان می‌دهند و از آمریکاییها بابت آن پول دریافت می‌کنند.» 

این نماینده مجلس در پایان با مذبوحانه خواندن این اقدامات افزود: «گروگان گرفتن افراد بیگناه و بستن جاده از جمله کارهای مذبوحانه‌ای است که مشکل هم نیست. این اقدامات به سرعت و شدت توسط مسئولان پیگیری شده و نمایندگان نیز آن را دنبال می‌کنند.» 

بر اساس اخبار منتشره در جریان گروگانگیری امروز اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان، 9 دستگاه خودروی عبوری و شخصی به آتش کشیده و سرنشینان آن را به گروگان گرفته و سپس متواری شده‌اند.

بر اساس این گزارش ساعت 6:45 بامداد امروز تعدادی از اشرار مسلح در مسیر جاده نگور و نوبندیان واقع در 30 کیلومتری مرز ایران و پاکستان، جاده را مسدود کرده و 9 دستگاه خودروی عبوری و شخصی را به آتش کشیده و ساکنان آن را به گروگان گرفته و سپس متواری شده اند. 

در پی وقوع این حادثه، واحدهای رزمی قرارگاه عملیاتی رسول اکرم و نیروهای انتظامی استان سیستان و بلوچستان تعقیب اشرار را آغاز کرده‌اند.

رييس دبيرخانه شورای اطلاع ‌رسانی نيروی انتظامی در این رابطه گفته است: «اشرار مسلح همراه با دوازده نفر گروگان خود از کشور خارج شده و به سمت پاکستان متواری شده‌اند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین