کد خبر: ۶۴۰۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲

دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور گردشگران است/ مردم حق‌دارند نگران شیوع کرونا باشند

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور مسافران و گردشگران به این استان و شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد آشوری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: متأسفانه شاهد هستیم با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به‌جای ماندن در خانه برای عدم شیوع و مقابله با ویروس کرونا شاهد روانه شدن خودرو مسافران به استان هرمزگان هستیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط و برهه حساس باید مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا را ملاک عمل و رفتار خود قرار دهیم، اضافه کرد: ضمن تقدیر از تصمیمات مناسب استاندار هرمزگان در ستاد مدیریت ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته برای عدم شیوع کرونا در استان هرمزگان، می‌خواهم همچون استاندار استان‌های شمالی این بار نیز با جدیت وارد گود شده و به خواسته مردم جامه عمل بپوشاند و مسیرهای ورودی به استان هرمزگان را به‌جز موارد ضروری همچون اقلام غذایی و دارویی بر روی گردشگران و مسافران به دلیل حفظ سلامتی خود آنان و مردم هرمزگان برای چند روز بسته نگاه دارد.

دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور گردشگران است/ مردم حق‌دارند نگران شیوع کرونا باشند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایطی که این روزها شاهد روند صعودی شیوع کرونا در کشور به‌ویژه در ناحیه شمالی هستیم باید مراقبت و رعایت نکات بهداشتی را سرلوحه قرار دهیم، اظهار کرد: مردم هرمزگان حق‌دارند نگران شیوع کرونا باشند و به دلیل آمارهای ارائه‌شده مبنی بر بالای ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا در هرمزگان مسافر یا از طریق آنان صورت گرفته پس بهتر است برای مقطعی تصمیم به عدم ورود گردشگران گرفته شود.

وی در پایان ورود نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی به این موضوع و رعایت آن از سوی مردم را امری مهم و اثرگذار در نتیجه‌بخش بودن این خواسته به‌حق مردم هرمزگان دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین