کد خبر: ۶۴۰۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۲

کرونا پنجمین قربانی را در شاهرود هم گرفت/مردم در خانه بمانند

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مرگ یک بانوی ۶۰ ساله در شاهرود به دلیل ابتلا به کووید۱۹ خبرداد و گفت: با مرگ این زن بیمار، شمار قربانیان کرونا در دو شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود به پنج نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا چمن اظهار کرد: پنجمین قربانی کروناویروس در شاهرود یک بانوی۶۰ ساله است که سابقه بیماری های زمینه ای و از جمله سرطان و دیابت را داشته است.

وی با بیان اینکه هر پنج فوتی کرونا در شاهرود سالمند و دارای بیماری های دیگری نیز بودند افزود: فوتی های کروناویروس در بیمارستان امام حسین شاهرود به ترتیب ۶۷، ۷۳، ۷۶،۹۸ و فوتی روز جمعه ۱۶ اسفند نیز بیش از ۶۰ سال داشته است.

کرونا پنجمین قربانی را در شاهرود هم گرفت/مردم در خانه بمانند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مثبت بودن نمونه گیری ارسالی ۶۵ نفر در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: تا شب جمعه ۳۵ نفر از این مبتلایان قطعی در بیمارستان شاهرود بستری و تحت مراقبت هستند.

چمن با بیان اینکه پنج نفر از مبتلایان قطعی شاهرود نیز فوت کردند ادامه داد: تا کنون ۲۵ نفر از این مبتلایان به کووید۱۹، سلامت خود را بازیافته و از بیمارستان مرخص شدند.

این عضو ستاد مقابله با کرونای استان یادآوری کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در کشور و استان تا ۱۶ اسفندماه در مجموع ۴۶۴ نفر با علائم حاد تنفسی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود مراجعه سرپایی داشتند که تا به امروز ۲۵۱ نفر آنان با نظر کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر ضرورت آنچه لزوم قطع زنجیره انتقال کروناویروس می خواند تاکید کرد و گفت: از عموم هموطنان و به خصوص شهروندان شهرستان های میامی و شاهرود درخواست جدی داریم که حتی الامکان در خانه بمانند و از حضور در اماکن شلوغ و معابر شهری اجتناب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین