کد خبر: ۶۴۰۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
قائدی برترین بازیکن استقلال است؛

معرفی طلایی‌ترین زوچ فوتبال ایران در لیگ نوزدهم+عکس

بررسی عملکرد ستاره های استقلال در لیگ نوزدهم نشان می دهد که مهدی قائدی بهترین عملکرد را در بین تمامی بازیکنان این تیم داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

بررسی عملکرد ستاره‌های استقلال در لیگ نوزدهم نشان می‌دهد که بازیکن جوان بوشهری بهترین عملکرد را در بین تمامی بازیکنان این تیم داشته است که به آن می پردازیم.

1. مهدی قائدی

قائدی یکی از پدیده‌های فوتبال ایران است که فصل گذشته درخشش قابل توجهی نداشت و حواشی بسیاری نیز او را احاطه کرده بودند. این فصل در شرایطی که عده ای پیش بینی می‌کردند که او به عاقبت پیام صادقیان و... دچار شود اما ستاره بوشهری استقلال درخشید و آقای گل تیمش شد. او این فصل 1355 دقیقه بازی کرده، 9 گل زده و 6 پاس گل داده است. ستاره آبی ها 44 شوت به دروازه نیز داشته که آمار قابل توجهی به شمار می‌رود.

معرفی طلایی‌ترین زوچ فوتبال ایران در لیگ نوزدهم+عکس

2. شیخ دیاباته

مهاجم بلند قامت استقلال بی گمان یکی از نامزدهای عنوان بهترین خارجی سال فوتبال ایران خواهد بود. او در 81 دقیقه ای که به میدان رفته، 38 شوت زده و 8 گل به ثمر رسانده و نرخ تبدیل شوت به گل خوبی دارد. این مهاجم 194 سانتی متری در دوئل های هوایی نیز بسیار موفق بوده و 47 تقابل را به نفع خود خاتمه داده است. دیاباته با نمره 7.31 با اختلاف کم نسبت به وریا در جایگاه دوم قرار دارد.

3. وریا غفوری

حضور یک مدافع در بین بازیکنان برتر یک تیم مدعی عنوان قهرمانی، نکات مختلفی را در بر دارد. وریا البته امسال بیشتر در قامت وینگ بک نقش آفرینی کرده و عملکرد خوبی هم داشته است. وریا از بین 1890 دقیقه بازی تیم استقلال در لیگ برتر، 1754 دقیقه را به میدان رفته و با بازوبند کاپیتانی، رهبر میدانی این تیم بوده است. او همچنین 4 گل، 4 پاس گل و 16 پاس کلیدی را در کارنامه خود دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین