کد خبر: ۶۴۰۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

تراشتگن در فهرست خرید تابستانی چلسی!

سران چلسی قصد دارند کپا آریسابالاگا را در تابستان به تیمی دیگر واگذار کنند و در عوض گلر بارسا را به خدمت بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :

فرانک لمپارد سرمربی چلسی از عملکرد دروازه بان خود یعنی کپا آریسابالاگا راضی نیست و می خواهد یک گلر بزرگ را جانشین او کند. برای این مهم گزینه هایی مثل دوناروما از آث میلان مطرح بودند اما حالا صحبت از مارک آندره تراشتگن است.

طبق ادعای نشریه اکسپرس، باشگاه چلسی وضعیت مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا را زیرنظر دارد و امیدوار است بتواند در تابستان آینده او را جانشین کپا آریسابالاگا کند. این دروازه‌بان 27 ساله که قرارداد فعلی‌اش با کاتالان‌ها تا پایان ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد، پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن هم قرار داشت.

تراشتگن در فهرست خرید تابستانی چلسی!

یکی از روزنامه نگاران اخیرا در تماس با تراشتگن از وی درخواست کرده بود تا نگارش یک کتاب بیوگرافی از او را شروع کند که با پاسخ منفی سنگربان آلمانی روبرو می شود. تراشتگن به او گفته است که مطمئن نیست فصل بعد هم در بارسلونا حضور داشته باشد، پس بهتر این است که چنین ایده ای فعلا متوقف شود.

تراشتگن برای جدایی از بارسا دلایل خاص خود را دارد. در ماه های اخیر ارتباط او با برخی بزرگان رختکن بارسا تیره و تار شده است. به خصوص پس از درگیری لفظی با مسی در تمرینات ابتدای سال 2020، شرایط او در رختکن تغییر کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین