کد خبر: ۶۴۰۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

مربع طلایی پرسپولیس؛ نقش پررنگ ۴ بازیکن در صدرنشینی سرخ‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دارد که نقش پررنگ ۴ بازیکن در موفقیت‌های این تیم غیر قابل کتمان است.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با ۴۷ امتیاز از ۲۱ بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد که فاصله آنها با نزدیک ترین تعقیب کننده ۱۰ امتیاز است و این یعنی حاشیه امنیت کافی در صدر جدول. سرخ پوشان با ۱۵ پیروزی صاحب بیشترین تعداد برد و با ۲ مساوی دارای کمترین مساوی در این فصل هستند. شاگردان گل محمدی با ۴ شکست بعد از سپاهان و در کنار استقلال دومین تیم کم شکست مسابقات هستند.

اگر امروز پرسپولیس که با ۱۰ گل خورده دارای بهترین خط دفاعی و با ۳۱ گل زده بعد از استقلال دارای دومین خط حمله قوی مسابقات است با فاصله ای مناسب در صدر جدول ایستاده، یکی از عواملش آمادگی وافر چهار بازیکن این تیم در فاز تهاجمی است.

احمد نوراللهی، مهدی ترابی، علی علیپور و وحید امیری چهار بازیکنی هستند که بیشترین نقش را در پیروزی های این تیم داشته و ارزشمندترین بازیکنان در فاز تهاجمی هستند.

در حالی که مهدی ترابی با ۸ گل بهترین گلزن سرخ پوشان و یکی از شانس های آقای گلی لیگ برتر است، علی علیپور با ۶ گل و ۶ پاس گل امتیاز آورترین بازیکن این تیم است.

ترابی با ۸، علیپور با ۶، امیری با ۵ و نوراللهی با ۳ گل بهترین گلزنان تیمشان هستند که در مجموع ۲۱ گل از ۲۸ گل (۳ گل سرخ پوشان با حکم انضباطی بوده) تیمشان را به ثمر رسانده اند که این آماری عجیب است. علیپور و ترابی روی هم ۱۴ بار گلزنی کرده اند که این نیمی از کل گل های زده پرسپولیس است.

علیپور با ۶، ترابی با ۳، امیری با ۲ و نوراللهی با یک پاس گل در مجموع ۱۲ بار هم تیمی‌های خود را صاحب موقعیت گل کرده اند. این آمار و ارقام نشان می‌دهد پرسپولیس در این فصل هرگز گلزنی نکرده مگر این که پای یکی از این ۴ بازیکن در نقش گلزن یا پاسور در میان بوده باشد تا نقش پررنگ این ۴ بازیکن در موقعیت کنونی پرسپولیس در صدر جدول مشخص باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین