کد خبر: ۶۴۰۷۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

دست دادن رونالدو با هواداران خیالی/عکس

با برگزاری بدون تماشاچی بازی یوونتوس- اینترمیلان، کریستیانو رونالدو در بدو ورود به ورزشگاه آلیانز تورین با دست دادن خیالی با هواداران ناموجود یوونتوس به این وضعیت واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

درحالیکه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا دیدار دیشب یوونتوس و اینترمیلان دیشب در ورزشگاه آلیانز تورین، پشت درهای بسته و در عدم حضور تماشاچیان برگزار می‌شد، کریستیانو رونالدو در بدو ورود به استادیوم زمانی که از اتوبوس تیمش پیاده شده و در حال حرکت به سمت ورزشگاه بود وانمود کرد که با هواداران ناموجود یوونتوس که گویی سر راه او ایستاده‌اند دست می‌دهد.

دست دادن رونالدو با هواداران خیالی/عکس

رونالدو بعد از آنکه با هواداران ناموجود یوونتوس به صورت خیالی دست داد به دوربینی که در حال فیلمبرداری از او بود لبخند زده و سپس با ورود به زمین برای هوادارانی که در استادیوم حضور نداشتند دست زد و به این صورت به آنها ادای احترام کرد.

دست دادن رونالدو با هواداران خیالی/عکس

رونالدو بعد از بازی دیشب به سرعت روانه زادگاهش شهر مادیرای پرتغال شد تا در کنال مادرش حضور یابد. مادر رونالدو این هفته دچار سکته مغزی شده و یک عمل جراحی دشوار را با موفقیت پشت سر گذاشته بود. با توجه به این هفته دشوار و خبر خوبی که رونالدو درباره مادرش دریافت کرده بود، می‌توان به علت سرحال بودن او در بازی دیشب یوونتوس پی برد.

دست دادن رونالدو با هواداران خیالی/عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
7
0
در سایه مسی بودن، فشارش زیاد بوده : موی سامورایی، گوشواره، خیالات ...
پاسخ ها
آرمین
| Germany |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
همین که داری مسخره میکنیش نشان از ضعف بازیکن مورد علاقت نسبت به رونالدو
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین