کد خبر: ۶۴۰۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

احتمال ابتلای فرمانده ارتش آمریکا به کروناویروس

عالی‌ترین مقام غیرنظامی ارتش آمریکا اعلام کرد، فرمانده نیروهای ارتش آمریکا در اروپا و چندین تن از کارمندان او احتمالا در کنفرانسی که به تازگی برگزار شد، به کروناویروس مبتلا شده‌اند.
احتمال ابتلای فرمانده ارتش آمریکا به کروناویروس
آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه روز دوشنبه راین مک‌کارتی، عضو غیرنظامی ارشد پنتاگون که به دست پایگاه هیل رسیده است، تاکید شد ژنرال کریستوفر کاولی، فرمانده نیروهای ارتش آمریکا در اروپا و چندین کارمند دیگر "احتمالا در کنفرانس اخیر در معرض کووید-۱۹ قرار گرفته‌اند.

در بیانیه مک‌کارتی آمده است: محض احتیاط و توجه و پیروی از پروتکل‌های توصیه شده، او و دیگران که به طور بالقوه تحت تأثیر قرار گرفته‌اند ، خود را رصد می‌کنند و برای انجام وظایف و مسئولیت‌هایشان دورکاری انجام می‌دهند.

او افزود: مقام‌های بهداشت عمومی ارتش آمریکا در اروپا به سایر کارکنان آمریکایی که در معرض خطر قرار گرفتند، اطلاع داده‌اند. سلامتی و رفاه سربازان، خانواده‌ها، نیروهای مدنی، متحدین و همکاران ما یک اولویت اساسی است. ما همچنان به روزترین اطلاعات را در مورد اقدامات مناسب برای جلوگیری از شیوع احتمالی کووید-۱۹ در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
بابا هرروز پادشاه عربستان را روزی ده دفعه اعلام مرگش رو چاپ میکنید شب تکذیب شماهام با اون خبرگزاریتون فرمانده ارتش آمریکا کرونا گرفتهخخخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین