کد خبر: ۶۴۰۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

اجرای طرح شبانه‌روزی ضد عفونی و شست‌وشوی معابر شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران از شستشو و ضد عفونی معابر، مدارس، مساجد و مکان‌های عمومی خبر داد و گفت: تا پایان سال فضاهای شهری منطقه چهار ضد عفونی و شستشو می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا فرخی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران با اعلام این خبر و با بیان اینکه ریشه‌کنی ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و مشارکت عموم شهروندان است افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش سلامت شهروندان، طرح ضد عفونی ورودی مساجد و مدارس ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، المان‌های شهری و معابر و مکان‌های عمومی منطقه چهار طی چهار مرحله در دستور کار قرار گرفت.

وی یکی از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا را حضور شهروندان در تجمعات عمومی عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شهرداری منطقه چهار با هرگونه بساط گستری و دستفروشی جهت جلوگیری از تجمع در سطح پیاده روها برخورد خواهد کرد.

اجرای طرح شبانه‌روزی ضد عفونی و شست‌وشوی معابر شمال شرق تهران

فرخی با اشاره به اجرای این طرح در روز گذشته افزود: با توجه شناسایی یکی از شلوغ‌ترین نقاط منطقه چهار در محله تهرانپارس با توجه به وجود دست‌فروشان، عصر روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه با اخذ دستور مراجع قضائی و مشارکت نیروهای انتظامی خیابان آیت الله خوشوقت حدفاصل بزرگراه رسالت تا بزرگراه شهید زین الدین (تیرانداز) و خیابان آیت در محلات تهرانپارس و نارمک ضدعفونی و شستشو شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از عموم شهروندان خواست ضمن همکاری با عوامل شهرداری و رعایت موارد ایمنی و بهداشتی و عدم خرید از دست‌فروشان، در صورت مشاهده موارد مشکوک به آلودگی موضوع را از طریق تلفن ۱۳۷ به شهرداری منطقه چهار اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین