کد خبر: ۶۴۰۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸

ترکیه از احتمال کرونایی شدن کشورش خبر داد

وزارت بهداشت ترکیه روز سه شنبه با تاکید اینکه احتمال رسیدن کرونا به این کشور خیلی زیاد است و فقط گفت که تاکنون مورد مبتلا به این ویروس تاکنون شناسایی نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وزارت بهداشت ترکیه در ادامه اعلام کرد شماری از افراد مشکوک به کرونا که ۶ اسفند( ۲۵ فوریه) به ترکیه آمدند و تحت مراقبت قرار گرفتند از قرنطینه خارج شدند.

این وزارتخانه تاکید کرد که نتایج آزمایش ها و معاینات انجام شده بر روی این افراد تحت مراقبت در یکی از بیمارستان های آنکارا نشان داد که هیچ یک مبتلا به کرونا نبوده اند.

ترکیه از احتمال کرونایی شدن کشورش خبر داد

پس از قرنطینه ۱۴ روزه به این افراد که ۶۵ نفر بودند اجازه خروج از بیمارستان داده شد.

در ۶ اسفند گذشته هواپیمای مسافربری ترکیه از تهران به استانبول به سبب شناسایی افراد مشکوک به کرونا در فرودگاه اسن بوگا در آنکارا به زمین نشست.

مسافران هواپیما به یکی از بیمارستان های مخصوص قرنطینه آنکارا منتقل شدند تا تحت مراقب قرار بگیرند.

این در حالی است که به عقیده برخی کارشناسان دولت ترکیه مانند کشورهای دیگر برنامه‌هایی مانند کنترل مسافران ورودی، توقف پروازها به چین و تبلیغات رسانه‌ای برای مقابله با کرونا را در دستور کار دارد، اما هنوز حاضر نشده است در خصوص مبتلایان و فوت شدگان احتمالی اطلاع رسانی کند و این در حالی است که این ویروس بیش از ۸۵ کشور جهان را فراگرفته است.

تا صبح امروز سه شنبه بیش از ۱۱۴ هزار نفر در ۱۱۵ کشور به کرونا مبتلا شده اند. از این بین بیش از چهار هزار و ۲۷ نفر جان خود را از دست داده اند که اغلب آن در چین، کره جنوبی، ایتالیا و ایران گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین