کد خبر: ۶۴۰۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

اسپانیا پروازهای ورودی از ایتالیا را لغو کرد

دولت اسپانیا روز سه شنبه تصمیم گرفت به منظور متوقف کردن گسترش ویروس کرونا، همه پروازهای مستقیم ورودی از کشور ایتالیا را به مدت ۲ هفته لغو کند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید؛ روزنامه رسمی دولت اسپانیا بااعلام این خبر افزود: این تصمیم از نیمه شب ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ماه) به اجرا گذاشته می شود و تا نیمه شب ۲۵ مارس (۶ فروردین ۹۹) ادامه خواهد داشت.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت اسپانیا؛ یک هزار و ۶۲۲ مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

مادرید همچنین برگزاری مراسم و گردهمایی با حضور بیش از یک هزار نفر را در نقاط بحرانی اسپانیا ممنوع و مجلس و مدارس را تعطیل اعلام کرده است.

اسپانیا پروازهای ورودی از ایتالیا را لغو کرد

جدیدترین آمارها نشان می دهد: تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۴۵ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴ هزار و ۲۰۸ نفر نیز به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. تاکنون ۶۴ هزار و ۲۶۷ نفر از افراد مبتلا به کرونا در جهان بهبود یافته اند. در این میان میزان ابتلا و فوتی ها در کشورهای اروپایی ارقام چشمگیری را نشان می دهد.

در بین کشورهای اروپایی، در ایتالیا ۹ هزار و ۱۷۲ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده و تاکنون ۴۶۳ نفر جان خود را از دست داده اند. اسپانیا نیز یک هزار و ۲۳۱ مورد ابتلا به کرونا را تایید کرده که در مجموع ۳۰ نفر از آنها جان سپرده اند.

گسترش ویروس کرونا بر صنعت گردشگری بسیاری از کشورهای جهان مانند اسپانیا، سایه افکنده، زیرا بخش گردشگری نزدیک به ۱۳ درصد تولید ناخالص داخلی و اشتغال در اسپانیا را به خود اختصاص داده است. «بل الیور» وزیر گردشگری اسپانیا اعلام کرد، این بیماری تأثیر مستقیمی بر گردشگری و اقتصاد کل اسپانیا خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین