کد خبر: ۶۴۰۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

اشد مجازات در انتظار باند بزرگ تولید مشروبات الکلی در سیرجان

دادستان سیرجان از انهدام باند بزرگ تهیه و تولید مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در نظر گرفتن اشد مجازات برای این مجرمان در راستای پیشگیری قضایی و جلوگیری از تکرار جرم است.
آفتاب‌‌نیوز :

محسن نیک‌ورز اظهار داشت: بر اساس گزارش رسیده از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی نیروی انتظامی در مورد باند بزرگ تهیه و تولید مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان دستورات قضایی صادر شد.

دادستان سیرجان افزود: با دستورات به‌موقع و همچنین حضور به‌ موقع پلیس اطلاعات، 9 هزار و ۷۲۱ لیتر مشروب الکلی دست‌ساز داخلی از این باند کشف شد.

اشد مجازات در انتظار باند بزرگ تولید مشروبات الکلی در سیرجان

وی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با این دسته از مجرمان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، تاکید کرد: در نظر گرفتن اشد مجازات برای این مجرمان در راستای پیشگیری قضایی و جلوگیری از تکرار جرم است.

نیک‌ورزضمن هشدار به تهیه و توزیع کنندگان مشروبات الکلی گفت: با این افراد برخورد قاطع خواهد شد و در این رابطه هم دو دستگاه خودرو توقیف و سه نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
2
آددست از این مسخره بازی بردارین بگذارین مردم این اندک مانده از عمرشون رو زندگی کنن. البته ایناکه گرفتین اگر مسلمین متقلب هستند که عرق مسموم درست کردن، حتما اعدامشون کنید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین