کد خبر: ۶۴۱۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

سرمربی لایپزیگ در لیگ قهرمانان رکورددار شد

سرمربی لایپزیگ بعد از حذف کردن تاتنهام مورینیو از لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد که تیمش با شایستگی به یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

لایپزیگ به شگفتی سازی خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد. نماینده آلمان که در دیدار رفت توانست تاتنهام را با یک گل در لندن شکست دهد در دیدار برگشت هم با سه گل به پیروزی رسید تا مقتدرانه به دور بعد راه پیدا کند.

جولیان ناگلزمن جوان ترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت که توانست تیمش را به یک چهارم نهایی برساندو از این لحاظ رکورددار شد.

سرمربی لایپزیگ در لیگ قهرمانان رکورددار شد

او بعد از بازی گفت: یک لحظه تاریخی برای من و باشگاه لایپزیگ بود. با شایستگی هر چه تمام‌تر توانستیم به یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم. در هر دو بازی رفت و برگشت کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم چهار گل به ثمر رسانیم و این نشان می دهد که با شایستگی صعود کردیم.

سرمربی جوان لایپزیگ ادامه داد: رسیدن به کمال در فوتبال بسیار سخت است چرا که همیشه شما مرتکب اشتباه می شوید. ما تیم کاملی نیستیم اما بازی به بازی در حال بهتر شدن و قوی تر شدن هستیم. اگر کمی فشار بیشتری می آوردیم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر رسانیم. ما بهتر از دیدار رفت ظاهر شدیم. اینکه تیم جوان داشته باشید که بازیکنان از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشند بسیار خوب است.

سرمربی لایپزیگ درباره این سوال که دوست دارد در دور بعد با چه تیمی رقابت کند، گفت: برای من فرقی نمی کند و آماده هر رویارویی هستیم.

این برای نخستین بار در تاریخ لایپزیگ است که این تیم توانسته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین