کد خبر: ۶۴۱۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

تشخیص تقلبی بودن کالا با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷

مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان گفت: مردم برای اطمینان از معتبر بودن هر فرآورده کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و در کمترین زمان پاسخ دریافت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد صدیق عربانی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به احتمال تقلبی بودن برخی از الکل های اتیلیک طبی موجود در بازار افزود: شهروندان باید دقت کنند که بر روی محصولات حتما نشان استاندارد و کد ۱۰ رقمی زیر آن حک شده باشد و در صورت مشکوک شدن به تقلبی بودن آن کالا ، کد ۱۰ رقمی را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند.

وی اظهار کرد: همچنین علاوه بر وظائف و ماموریتهای جاری به طور ویژه کارشناسان استاندارد در حال بررسی الکل های طبی موجود در مراکز توزیع و فروش بوده که در صورت مشاهده الکل های تقلبی و غیر استاندارد اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

تشخیص تقلبی بودن کالا با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷

وی خاطر نشان کرد: شهروندان نیز می توانند با ارسال اعداد مندرج در ذیل علامت استاندارد به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اعتبار و اصالت علامت استاندارد روی محصولات اطمینان حاصل نمایند.

مدیر روابط عمومی استاندارد گیلان ادامه داد: همچنین مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا تخلف، موضوع را با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ واحد رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان گیلان اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین