کد خبر: ۶۴۱۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

رییس باشگاه ختافه: به میلان سفر نمی کنیم چون نمی‌خواهیم مبتلا شویم

رییس باشگاه ختافه اعلام کرد که تیمش برای بازی برابر اینتر به میلان سفر نمی‌کند چون نمی خواهد سلامتی بازیکنان و دیگر اعضا به خطر بیفتد.
رییس باشگاه ختافه: به میلان سفر نمی کنیم چون نمی‌خواهیم مبتلا شویم
آفتاب‌‌نیوز :

ایتالیا به خاطر شیوع ویروس کرونا روزهای بدی را در حال سپری کردن است. این کشور به طور کامل قرنطینه شده و شمار مبتلایان از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کرده است‌. همچنین تا دیروز ۶۳۱ نفر بر اثر این ویروس درگذشتند. این شرایط موجب شد تا تاریخ سوم آوریل تمام رقابت های ورزشی در این کشور تعطیل شود. با این حال تیم های ایتالیایی می توانند در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بازی کنند. آتالانتا دوشنبه به والنسیا سفر کرد و توانست با پیروزی ۴ بر ۳ برابر تیم این شهر به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

اکنون اینتر پنجشنبه در لیگ اروپا میزبان ختافه خواهد بود اما برگزاری این دیدار به خاطر اظهارات اخیر رییس باشگاه اسپانیایی بعید به نظر می رسد. آنخل تورس در مصاحبه با شبکه اوندا سرو گفت: ختافه به ایتالیا سفر نخواهد کرد هر اتفاقی رخ دهد اهمیتی ندارد. اگر این اتفاق موجب حذف ما از مرحله یک هشتم نهایی شود سرمان را بالا خواهیم گرفت.‌ من می ترسم اعضای تیم به ویروس مبتلا شوند. ما نمی توانیم در چنین شرایطی بازی کنیم. نباید به ایتالیا برویم. با سفر به این کشور تنها ویروس را با خود به همراه خواهیم آورد و مبتلا خواهیم شد. ما برنامه تمرین عصرمان را تغییر دادیم تا زمان بیشتری داشته باشیم اما به معنای سفر ختافه به ایتالیا نیست.

رییس باشگاه ختافه افزود: از یوفا خواسته ایم به دنبال راه حلی برای بازی در میلان باشد. نمی خواهیم وارد مرکز شیوع کرونا در اروپا شویم. نیازی به این کار نداریم. از فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز کمک خواسته ایم تا این بازی را لغو کند. ما با مسئولان اینتر صحبت کردیم و آن ها به ما گفتند سفر به میلان ممکن نیست.

تورس در پایان اظهار کرد: یوفا به ما اعلام کرد که باید از دولت یک نامه درخواست کنیم تا بازی برگزار نشود اما من این کار را نخواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین