کد خبر: ۶۴۱۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

افزایش درمان‌شدگان کرونا در چین به بیش از ۶۱ هزار نفر

تازه‌ترین آمارها از وضعیت شیوع کرونا در چین نشان می‌دهد، تعداد مبتلایانی که درمان شده و به خانه برگشته‌اند به رقم ۶۱۴۹۹ نفر افزایش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :

کمیسیون ملی بهداشت چین در ادامه روند اطلاع‌رسانی‌ها درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور امروز چهارشنبه آماری از تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و درمان‌شدگان ارائه داد.

طبق گزارش پایگاه «ورلد مترز» که آمار تفکیکی و آنلاین از وضعیت شیوع کرونا در کشورهای مختلف را منتشر می‌کند، آمار امیدبخشی از میزان درمان مبتلایان در چین مخابره کرده است.

افزایش درمان‌شدگان کرونا در چین به بیش از ۶۱ هزار نفر

طبق این گزارش، تا به امروز چهارشنبه، تعداد ۶۱۴۹۹ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در چین درمان شده و به خانه برگشته‌اند.

خبرگزاری آناتولی هم گزارشی درباره آمار تازه «کمیسون ملی بهداشت» چین منتشر کرد. طبق اطلاعات این نهاد دولتی چین، با ثبت ۲۴ مورد جدید ابتلا به کرونا، میزان کل مبتلایان به ویروس در این کشور ۸۰۷۷۸ نفر شده است.

به گفته کمیسیون، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست دادند و میزان فوتی‌ها در چین به ۳۱۶۱ نفر افزایش یافته است. همه موارد فوتی مربوط به استان هوبی بوده است، استانی که شیوع ویروس کرونا از شهر ووهان آن آغاز شده است.

البته مقام‌های چینی اعلام کرده‌اند، ۱۰ مورد از ابتلای افراد به کرونا مربوط به چینی‌هایی است که از سفر ایتالیا و آمریکا به چین برگشتند.

از سوی دیگر به دنبال برخی گمانه‌زنی‌ها خبری درباره احتمال رفع محدودیت‌های کرونایی در استان هوبی و شهر ووهان، مقامات استان این خبرها را تکذیب کردند.

به گفته مقام‌های چین، مدارس در استان هوبی برای کنترل کرونا تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهد بود و ممنوعیت خروج افراد از این استان و شهر ووهان ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین