کد خبر: ۶۴۱۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

همه اردوهای مدارس دولتی و غیردولتی تهران لغو شد

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: تمامی اردوهای آموزشی و پرورشی در مدارس دولتی و غیردولتی پایتخت به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است و هیچ مدرسه ای حق برگزاری آن را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

" مسعود ثقفی" امروز چهارشنبه افزود: همانطور که در روزهای اخیر تمامی مدارس شهر تهران برای مقابله با بیماری کرونا تعطیل شده است، اردوهای آنها نیز نباید برگزار شود.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای خارج از مدرسه، اردوهای نوروزی و سایر فعالیت‌های آموزشی به صورت کامل تعطیل است و انجام آن از سوی مدارس غیردولتی هم مجوز ندارد.

همه اردوهای مدارس دولتی و غیردولتی تهران لغو شد

ثقفی با اشاره به اینکه ممنوع بودن برگزاری اردوهای دانش‌آموزی به مدارس ابلاغ شده است، از اولیا خواست این موضوع را مدنظر قرار دهند و به هیچ عنوان فرزندان خود را به اردوهای درسی از طریق مدرسه یا هر نهاد دیگری نفرستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: این روزها سلامت دانش‌آموزان بسیار مهم‌تر از این است که بخواهیم از لحاظ آموزشی، قدمی برداریم.

وی گفت: مجدانه درخواست می‌کنیم که دانش‌آموزان به هیچ عنوان از کلاس‌هایی که در این دوران در بیرون برگزار می‌شود، استفاده نکنند و در خانه بمانند.

ثقفی با اشاره به لغو تمامی اردوهای آموزشی و پرورشی در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران از اولیا خواست در صورت مشاهده برگزاری چنین مواردی با نشانی shekayat.medu.ir شکایت خود را مطرح کنند.

بیش از ۲ میلیون دانش آموز در سال‌ جاری تحصیلی در ۸ هزار و ۳۱۵ مدرسه در استان تهران تحصیل می‌کنند که از این تعداد، حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۴ هزار و ۲۰۰ مدرسه پایتخت درس می خوانند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون 9 هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 354 تن جان باخته و همچنین ۲ هزار و 959 نفر بهبود یافته‌اند.

تهران یکی از کانون های اصلی ابتلا به این ویروس به شمار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین