کد خبر: ۶۴۱۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

هشدار استاندار تهران به مردم درباره مسافرت

استاندار تهران گفت: مسافرت کردن در این روزها که ویروس مهلک کرونا در جامعه شیوع یافته، اوج بی احتیاطی و بازی با جان و سلامت مردم است.
آفتاب‌‌نیوز :

"انوشیروان محسنی بندپی" در پیامی به شهروندان تهرانی که چهارشنبه انتشار یافت، افزود: به همین دلیل، از همه مردم می خواهم توجه بیشتری به رعایت نکات بهداشتی داشته و از حضور در اجتماعات عمومی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در کنار رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از سفر و تجمعات غیر ضروری، از همه شهروندان محترم تقاضا دارم پنجشنبه آخر سال به آرامستان ها نروند.

هشدار استاندار تهران به مردم درباره مسافرت

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: تمامی محدودیت هایی که در سطح استان و کشور انجام شده‌؛ از تعطیلی مدارس گرفته تا فعالیت های اداری با هدف کاهش حضور مردم در اجتماعات و افزایش ماندگاری آنان در منزل بوده است تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند.

استاندار تهران گفت: اینکه عده ای در چنین شرایطی قصد سفر تفریحی دارند، اوج بی احتیاطی و بازی با سلامت جامعه است.

وی تاکید کرد: از همین رو، از مردم فهیم استان تهران صمیمانه تقاضا دارم تا حد ممکن از سفر و حضور در مهمانی ها و اجتماعات خودداری کنند و تا می توانند از منزل خارج نشوند.

محسنی بندپی با بیان اینکه در برخی شهرستان ها محدودیت هایی برای حفظ سلامت شهروندان اعمال می شود، اضافه کرد: برای در امان ماندن از ویروس کرونا، توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک، دستکش و شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می‌شود، بسیار ضروری است.

بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا، تا ظهر چهارشنبه تعداد کل مبتلایان کشور به ویروس کرونا به ۹ هزار نفر رسیده است که از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۹ نفر بهبود یافته اند اما ۳۵۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

تعداد کل مبتلایان استان تهران نیز بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا به ۲ هزار و ۳۷۰ نفر می رسد که بالاترین رقم در سطح کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین