کد خبر: ۶۴۱۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

کرونا مجلس عراق را دو هفته تعطیل کرد

مجلس نمایندگان عراق در اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به مدت دو هفته تعطیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :

تعطیلی مجلس عراق به دنبال اعلام کمیته بهداشت مجلس نمایندگان و طبق تاکید ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر جلوگیری از برگزاری نشست‌های پارلمان و تجمعات انجام شده است.

عضو کمیته بهداشت پارلمان عراق امروز چهارشنبه با انتشار ویدیویی گفت که کمیته بحران کشور اعلام کرده با توجه به انتشار ویروس کرونا همچنان باید از برپایی تجمع خودداری شود.

کرونا مجلس عراق را دو هفته تعطیل کرد

«صفاء مسلم» افزود که بر این اساس نشست‌های دستگاه های اجرایی و نهادهای رسمی هم باید به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا 50 درصد کاهش یابد.

این نماینده پارلمان عراق یادآور شد که نشست های مجلس نمایندگان نیز بر اساس تاکید و سفارش کمیته مقابله با ویروس به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

وزارت بهداشت دولت مرکزی و بهداشت دولت محلی اقلیم کردستان عراق در گزارشی مشترک، شمار کل مبتلایان به کرونا را تاکنون در این کشور ۷۳ نفر اعلام کرده اند.

بر اساس این گزارش از مجموع ۱۹ استان در ۱۳ استان عراق ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده که همچنان بغداد پایتخت، با ۲۷ مورد بیشترین ابتلا به این ویروس را گزارش کرده و استان های بابل، الانبار، ذیقار و المثنی با یک مورد، کمترین ابتلا را ثبت کرده اند.

طبق این گزارش سلیمانیه با ۱۱ مورد، کرکوک با ۷ مورد، نجف با ۶ ، اربیل ۵، کربلا ۴ و واسط و میسان هرکدام با ۳ مورد و دیاله با ۲ مورد در رده های بعدی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین