کد خبر: ۶۴۱۲۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
با تصمیم شورای تامین

مسیر قدیم پل زال به اندیمشک مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به مسدود شدن مسیر قدیم پل زال به اندیمشک تا اطلاع ثانوی گفت: این اقدام در پی تصمیم امروز شورای تامین شهرستان اندیمشک برای جلوگیری از ورود مسافران صورت گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

غلام عباس بهرامی نیا چهارشنبه با اشاره به اینکه خبر مسدود شدن این مسیر به صورت سراسری اعلام خواهد شد، اظهارداشت: شورای تامین شهرستان اندیمشک با هدف جلوگیری از ورود احتمالی افراد مبتلا به ویروس کرونا به استان و شهرستان چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: با مسدود شدن این مسیر، کنترل ورود و خروج مسافران از آزادراه اندیمشک با شرایط بهتری انجام می‌شود.

مسیر قدیم پل زال به اندیمشک مسدود شد

عضو شورای ترافیک استان خوزستان با تاکید بر اینکه مسیرآزادراه اندیمشک همچنان باز است، گفت: در حال حاضر تنها مسیر ورودی و خروجی از استان که مسدود شده است، جاده قدیم پل زال- اندیمشک برای ترددهای خودروها فعال است.

مسدود کردن دیگر مسیرهای ورودی به استان به شورای تامین بستگی دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی دال بر مسدود شدن دیگر مسیرهای ورودی و یا خروجی به استان اتخاذ شده، گفت: در این رابطه هنوز مصوبه‌ای از شورای تامین ابلاغ نشده و انجام چنین اقدامی به تصمیم این شورا بستگی دارد.

وی یادآورشد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، اختیارات مربوط به انجام محدودیت‌ها و اعمال کنترل‌های جاده‌ای به استانداران تفویض شده است.

بهرامی‌نیا همچنین از هموطنان خواست به جز موارد ضروری از سفر به استان خوزستان خودداری کنند.

وی گفت: این درحالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچگونه تمهیداتی برای میزبانی و استقبال از مسافران نوروزی درنظر گرفته نشده است.

بر اساس این گزارش، برابر تصمیم شورای تامین شهرستان اندیمشک ورود به شهرستان اندیمشک از طریق جاده قدیم پل زال به این شهرستان از صبح امروز با موانع سیمانی (نیوجرسی) مسدود شده است.

به گفته فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا ظهر روز ۲۰ اسفندماه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۱۰ نفر رسید که ۲۵ نفر از آنها فوت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین