کد خبر: ۶۴۱۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

کرونا فروشگاههای ایتالیا را تعطیل کرد

 نخست‌وزیر ایتالیا پس از رشد ناگهانی در شمار مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از این ویروس، دستور تعطیلی همه فروشگاه‌ها در این کشور به جز داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی را داد.
آفتاب‌‌نیوز :

«جوزپه کونته» نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد که همه فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها در این کشور به جز داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد عذایی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کونته که در یک سخنرانی تلویزیونی سخن می‌گفت به مردم ایتالیا وعده داد که امید خود را از دست ندهند، چراکه با وجود آنکه اکنون آمارهای مربوط به کرونا افزایشی است، تا چند هفته دیگر از شیوع آن جلوگیری خواهد شد.

کرونا فروشگاههای ایتالیا را تعطیل کرد

به گزارش شبکه اسکای‌نیوز، مقام‌های بهداشت ایتالیا اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۳۱۳ نفر به آمار مبتلایان به کرونا افزوده شده و مجموع مبتلایان به ۱۲ هزار و ۴۶۲ نفر رسیده است.

همچنین روز گذشته در این کشور ۱۹۶ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشتند و شمار فوتی‌های ناشی از کرونا به ۸۲۷ نفر رسید.

پیشتر با دستور نخست وزیر ایتالیا همه مسابقات ورزشی در این کشور تعلیق شد.

بعد از ایتالیا، دیگر کشورهای اروپایی نیز با سرعت در حال ثبت مواردی از ابتلا به ویروس کرونا هستند؛ از جمله فرانسه که بیشترین میزان تلفات را پس از ایتالیا به خود اختصاص داده‌است. در این کشور تاکنون ۴۸ نفر جان باخته‌اند و ۲ هزار و ۲۸۱ نفر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

اسپانیا دیگر کشوری است که تعداد مبتلایان کرونا در آن بسرعت در حال افزایش است. بیش از ۲ هزار و ۲۶۲ نفر در این کشور به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و ۵۴ نفر نیز جان باخته‌اند.

آلمان با تعداد مبتلایان بیشتر نسبت به اسپانیا، تلفات کمتری را ثبت کرده است. در انگلیس از ۴۵۶ مبتلا به ویروس کرونا، تا کنون ۸ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که در هلند از ۵۰۳ نفر مبتلا، ۵ تن فوت کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین