کد خبر: ۶۴۱۲۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

ماجرای دختر جوانی که به خاطر عشق به پسرعمویش دزدی می کرد!

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارقان مغازه نقره فروشی بازار تهران خبر داد و گفت: سارقانی که به سرقت دو میلیارد ریال نقره اقدام کرده بودند، بازداشت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه حمدا... علیزاده گفت: ۶ اسفند امسال فردی با حضور در پایگاه هفتم اظهارکرد، در بازار تهران مغازه نقره فروشی دارم، ساعت ۹ صبح پنجم اسفند ماه وقتی در مغازه را باز کردم دیدم مغازه به هم ریخته است و حدود ۱۰ کیلو زیورآلات نقره به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان که در مغازه داشته ام به سرقت رفته است.

به گفته علیزاده، کارآگاهان پس از اظهارات شاکی برای بازبینی و بررسی محل وقوع جرم راهی بازار تهران شدند که با پایش فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته متوجه شدند سرقت توسط یک خانم انجام شده که با پوشاندن صورت خود، توسط ریموت کنترل، در مغازه شاکی را باز می‌کند و پس از سرقت متواری می‌شود.

ماجرای دختر جوانی که به خاطر عشق به پسرعمویش دزدی می کرد!

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، فرضیه را سرقت داخلی تشخیص دادند و احتمال می‌دهند فردی که به ریموت کنترل مغازه دسترسی داشته، نقشه سرقت را کشیده است، بنابراین با مصاحبه و بازجویی از فروشندگان و همکاران مغازه شاکی کارآگاهان متوجه می‌شوند که یکی از فروشندگان به نام وحید ۳۰ ساله حدود یک سال است برای شاکی کار می‌کند که با توجه به حرف‌های ضد و نقیض و با توجه به ادله به دست آمده در نهایت لب به اعتراف گشود و به سرقت مغازه با همدستی دخترعمویش به نام فاطمه ۲۷ ساله اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تصریح کرد: وحید در اظهارات خود گفت، به علت مشکلات مالی نقشه سرقت را کشیدم و در روزی که ریموت کنترل مغازه در دستم بود، در فرصتی از رویش کپی کردم و با طرح نقشه‌ای از دخترعمویم کمک گرفتم و سرقت را انجام دادیم.

هم اکنون تمام اموال مسروقه در اختیار وی است. به گفته علیزاده، در گام بعدی با همکاری متهم، دخترعموی وی نیز طی عملیاتی دستگیر و در بازرسی از منزل او اموال مسروقه کشف شد، پس از انتقال فاطمه به پایگاه هفتم ضمن قبول بزه انتسابی علت همدستی خود را با وحید، قول ازدواج وی اعلام کرد و گفت: به خاطر عشقی که به او داشتم تن به این سرقت دادم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین