کد خبر: ۶۴۱۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در فرانسه یا اوکراین بازخوانی می‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی در لابراتوار یکی از دو کشور اوکراین یا فرانسه بازخواهی خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

«رضا جعفرزاده» روز پنجشنبه در خصوص سرنوشت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت: اوکراین و فرانسه پیشنهاد دادند که متخصصین ایرانی از لابراتوارهای دو کشور برای بازخوانی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: موضوع، بازخوانی جعبه سیاه هواپیمایی اوکراینی توسط نهاد بررسی سوانح هوایی ایران در لابراتوارهایی است که دارای شرایط فنی و همکاری مناسبی هستند.

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در فرانسه یا اوکراین بازخوانی می‌شود

جعفرزاده با تاکید براینکه شرایط همکاری هر دو لابراتوار دریافت شده است گفت: در صورت رسیدن به توافق نهایی در خصوص جزئیات همکاری‌ها، جعبه های سیاه در یکی از دو مرکز ( فرانسه یا اوکراین ) بازخوانی خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت:در این مدت از طریق بررسی‌های وسیعی که در جریان بوده است، جزئیات بسیاری از سانحه مشخص شده و این اطلاعات قبل از بازخوانی جعبه سیاه با هدف پیشگیری از رخداد مشابه منتشر خواهد شد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه سال جاری در حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Canada
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
0
بالاخره بعد از دو ماه رضایت دادید؟ نمی فهمم این فوت وقت و این همه سوء ظن جهانی و داخلی به چه قیمت؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین